Sticky

BlackBerry Q5 & Z10

  • 26 april 2013
  • 0 reacties
  • 10652 Bekeken

Badge +6
Beste Simyo klanten,

Voor degene die nu een BlackBerry hebben en daarbij een BlackBerry bundel hebben om gebruik te kunnen maken van de diensten hebben deze bundel niet meer nodig wanneer je overstapt naar BlackBerry 10 software.

BlackBerry 10 software draait zonder de speciale BlackBerry bundel. Mocht je de Q5 of de Z10 willen aanschaffen en gebruik willen maken van Simyo dan kan dit met een gewone internetbundel.

Werkt internet op je mobiel niet? Dan kan het zijn dat je internetinstellingen verkeerd ingesteld staan.
Bij Simyo is het mogelijk om je internetinstellingen eenvoudig stap voor stap in te stellen. Dat doe je door naar onze toestelhulp pagina te gaan. Je kunt dan per merk nagaan of jouw type telefoon er tussen staat. Volg vervolgens de instructies voor jouw telefoon.

Lukt het niet met behulp van de toestelhulp pagina, controleer dan op Mijn Simyo of je de optie 'Internet op je mobiel' aan hebt staan, anders is internet geblokkeerd op je simkaart. Je vindt deze optie onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.

Heb je de instellingen per sms ontvangen?
Je kunt die instellingen voor Internet op je Mobiel nogmaals aanvragen door een gratis SMS bericht met de tekst 'ja' naar 1300 te verzenden. Je ontvangt de instellingen dan automatisch. Ontvang je niets, dan maakt je toestel gebruik van een besturingssysteem die geen configuratie sms ondersteunt.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.