Vraag

Blackberry mail werkt niet

Badge
ik heb een simyo abbonoment gekocht met bb bundel ik hoopte dat mijn ping zo het wel deed
maar ik heb nog steeds geen verscheinselen gezien dat mijn bbm het doet

28 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum marthijn,

Werkt het pingen wel? Van welke Blackberry maak je precies gebruik? Ook ben ik benieuwd of de andere internet opties, zoals browsen op het web, wel werken.

Groetjes,

Alex
Ik heb hetzelfde probleem. Alles doet het, pingen, whatsapp, internet, behalve het emailen. Er wordt gezegd tijdens het verzenden dat  'user account is in suspended mode'. 

Even gezocht naar de reden. Dit is de uitkomst:

Overview
When the BlackBerry®️ smartphone user attempts to send an email message from the BlackBerry smartphone, the email message displays a red X. When the BlackBerry smartphone user opens the email message, it displays the following error:

User account is in SUSPENDED mode

Cause
The BlackBerry®️ Internet Service account is in suspended mode.

Resolution
Contact your wireless service provider and request that the status of your BlackBerry Internet Service account be set to Active.

Kunnen jullie dit dus fixen aub? Alvast bedankt
Badge +6
Beste Gvh,

Welkom op het forum.
Ik heb je aansluiting laten nakijken door de technische je afdeling. Ze hebben je aansluiting goed gezet op het netwerk.
Je dient je toestel uit te zetten, batterij te verwijderen en over een half uur batterij terug te plaatsen. Wanneer je dit hebt gedaan dan zou het moeten werken. Kan je me laten weten of het allemaal werkt.
Ik heb ook een suspended modus en wel een BB internet abonnement, kun je mij ook resetten?
alvast dank.
Badge +6
Beste Samsam,

Welkom op het forum.
Ik heb je aansluiting laten nakijken door de technische je afdeling. Ze hebben je aansluiting goed gezet op het netwerk.
Je dient je toestel uit te zetten, batterij te verwijderen en over een half uur batterij terug te plaatsen. Wanneer je dit hebt gedaan dan zou het moeten werken. Kan je me laten weten of het allemaal werkt.
Ik ben op 1 augustus overgestapt naar een blackberry bundel omdat ik hierdoor waarschijnlijk wel weer email zou hebben en whatsapp. Nu werkt mijn whatsapp wel, maar mijn email nog steeds niet.
Ik heb de batterij en simkaart er al uit gehaald en daarna weer aangezet.
Nog andere oplossingen, kunt u de instellingen misschien veranderen?
Badge +6
Ik ben op 1 augustus overgestapt naar een blackberry bundel omdat ik hierdoor waarschijnlijk wel weer email zou hebben en whatsapp. Nu werkt mijn whatsapp wel, maar mijn email nog steeds niet.

Beste Sanna,

Welkom op het forum!
Je dient je email zelf in te stellen op je BlackBerry. In het menu van je toestel ga je naar de optie Configratie onder het kopje installatie zie je staan e-mailaccounts. Daar kan je je email instellen.

Beste Sanna,

Welkom op het forum!
Je dient je email zelf in te stellen op je BlackBerry. In het menu van je toestel ga je naar de optie Configratie onder het kopje installatie zie je staan e-mailaccounts. Daar kan je je email instellen.

Dat gaat dus niet, ik kan deze niet bewerken en lijk er geen toegang toe te hebben..
Ik weet niet of jullie ondertussen al iets hebben veranderd, maar ik ging het net even controleren en nu kan ik er wel in. Bedankt voor de moeite!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi sanna,

We hebben volgens het systeem niets aan uw aansluiting veranderd. In ieder geval goed om te horen dat het nu werkt.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Alles doet het, behalve mijn email. Voorheen kreeg ik emails binnen, nu ik ben overgestapt mnaar Simyo is dit gestopt. Kunnen jullie dat ook voor mij regelen dat mijn emails weer binnen komen op mijn blackberry?

Ik zie uit naar jullie reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum TTT,

De Blackberry internet optie staat correct in ons systeem. Heb je je email al wel ingesteld? Ook zou ik graag willen weten van welke Blackberry je gebruik maakt.

Groetjes,

Alex
Hey Alex,

Bedankt voor het nakijken.
Inderdaad, ik had de emails er al op staan, dus dacht ik dat ze automatisch werden overgenomen door dit simyo abonnement. Ik heb nu opnieuw alle email adressen geïnstalleerd. Bedankt voor je advies.

Ik maak gebruik van de BB 9870.

Een vraag: "Welke ebook kan ik het beste downloaden op een BB9870?" Ik wil graag een gratis ebook lezen van Marijke de Jong. 

Ik zie uit naar je reactie.

Mvgr, TTT
Reputatie 5
Badge +10
Hoi TTT,

Goed om te horen dat alles nu werkt. Goede vraag. Ik maak hier zelf geen gebruik van. Je kunt hier ook een apart topic voor openen. Misschien dat andere gebruikers je kunnen helpen.

Groetjes,

Alex
Mijn email komt niet meer binnen op mijn BB torch.

Probeerde de instelling van mijn e-mail te controleren maar krijg de melding: "kan toepassing voor het instellen van e-mail niet openen. Neem contact op met de provider van uw draadloze service" en dat doe ik bij deze dus.

FB, internet etc etc doet het allemaal wel.

grtjs Michiel
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Kereltjez,

Ik heb even contact gehad met de technische dient en doorgegeven wat voor melding je krijgt. Netwerktechnisch staat de Blackberry bundel goed in ons systeem. Daarom zou ik je willen vragen de batterij uit het toestel te halen op het moment dat je toestel aan staat. Daarna kun je het toestel weer gewoon aan zetten. Kan je controleren of het vervolgens weer werkt?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Kereltjez,

Ik heb even contact gehad met de technische dient en doorgegeven wat voor melding je krijgt. Netwerktechnisch staat de Blackberry bundel goed in ons systeem. Daarom zou ik je willen vragen de batterij uit het toestel te halen op het moment dat je toestel aan staat. Daarna kun je het toestel weer gewoon aan zetten. Kan je controleren of het vervolgens weer werkt?

Groetjes,

Alex

Ik kan ook geen internet en mail krijgen via mijn simonly abo op mijn blackberry. Heb bovenstaande allemaal al geprobeert alleen tevergeefs. Kun jij mij hiermee helpen??
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jwriphagen,

Volgens onze gegevens heb je al sinds begin juli een Blackberry bundel. Ik zie dat je tot en met vandaag gebruik hebt kunnen maken van internet. De Blackberry optie staat ook goed in ons systeem. Of heb je bij ons nog een andere aansluiting?

Groetjes,

Alex
Beste SImyo,

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Alles doet het, pingen, whatsapp, internet, behalve het emailen.
Er wordt gezegd tijdens het verzenden dat  'user account is in suspended mode'.

Kunnen jullie dit oplossen aub?
Hartstikke bedankt,

groetjes Sanne
Beste klantenservice,

Ik heb sinds 20 aug een simyo abonnement met blackberry bundel. Alles werkt behalve email, kan ook geen setup doen, alles al geprobeerd. Internetten en ping werken wel, heb email nodig aub!

Mvgr,

Raf
Beste klantenservice,

Ik heb sinds 20 aug een simyo abonnement met blackberry bundel. Alles werkt behalve email, kan ook geen setup doen, alles al geprobeerd. Internetten en ping werken wel, heb email nodig aub!

Mvgr,

Raf

Vanochtend nog gecheckt, zelfde probleem. Ik gebruik een BB Bold 9700
beste klantenservice,

Ik heb sinds vorige week SimYo op mijn BB Bold 9700. Alles werkt behalve het ontvangen van e-mail. Ik heb alle emailinstelling goed staan, kunnen jullie kijken waarom ik geen mail kan ontvangen? Dankjewel!

Daisy
Reeds opgelost!

beste klantenservice,

Ik heb sinds vorige week SimYo op mijn BB Bold 9700. Alles werkt behalve het ontvangen van e-mail. Ik heb alle emailinstelling goed staan, kunnen jullie kijken waarom ik geen mail kan ontvangen? Dankjewel!

Daisy
[QUOTE=Raf;14442]Vanochtend nog gecheckt, zelfde probleem. Ik gebruik een BB Bold 9700[/QUOTE

Ik zou heel graag mijn mail willen kunnen gebruiken, heb bu een drukke periode en push mail is erg handig. Moet steeds achter een laptop zijn of gmail mobile moeten bezoeken, tis nu al bijna een week voor mij! Ik zie bij de eerdere reacties dat hun probleem opgelost is.
[quote][QUOTE=Raf;14442]Vanochtend nog gecheckt, zelfde probleem. Ik gebruik een BB Bold 9700[/QUOTE

Ik zou heel graag mijn mail willen kunnen gebruiken, heb bu een drukke periode en push mail is erg handig. Moet steeds achter een laptop zijn of gmail mobile moeten bezoeken, tis nu al bijna een week voor mij! Ik zie bij de eerdere reacties dat hun probleem opgelost is.
[/quote]

hi Raf,

heb je al gekeken bij instalatie --> emailinstellingen? ik heb dat opnieuw ingevuld en toen deed hij het meteen. 

Reageer