Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Blackberry Internet

  • 2 september 2012
  • 75 reacties
  • 5045 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds deze maand een Blackberry Bundel lopen bij Simyo. Heel leuk en aardig, maar alleen Whatsapp werkt.

Als ik wil facebooken, krijg ik de volgende melding:

''Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt. Maak verbinding met een WiFi-netwerk of neem contact op met uw serviceprovider om uw huidige dataplan te upgraden."

Ook browsen lukt niet.

Kun u mij hier mee helpen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Wayne 5 oktober 2012, 15:40

Hey dil2010,



Zou je even de batterij uit jouw Blackberry kunnen halen en deze vervolgens weer in het toestel willen doen? Zou je mij hierna kunnen laten weten of jouw probleem hiermee verholpen is?
Bekijk originele reactie

75 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Pindakaas2010,

Ik heb jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Zou je de batterij even uit jouw blackberry kunnen halen en deze er vervolgens weer in kunnen doen? Zou je mij hierna kunnen laten weten of jouw probleem verholpen is?
Badge
Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing? 
Goededag ,


Ik heb sinds vandaag mijn sim kaart ontvangen, alles werkt prima naar behoren behalve blackberry internet ik kan niet pingen ,emailen en facebook gebruiken graag zou ik willen weten wanneer dit word geactiveerd ik heb al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet.


Groeten Kevin
Badge +6
Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing? 


Beste Probleembb,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je batterij aan je batterij te verwijderen en deze na een kwartier terug te plaatsen. Wanneer je batterij terug plaats kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je me laten weten of het werkt.
Badge +6
Goededag ,


Ik heb sinds vandaag mijn sim kaart ontvangen, alles werkt prima naar behoren behalve blackberry internet ik kan niet pingen ,emailen en facebook gebruiken graag zou ik willen weten wanneer dit word geactiveerd ik heb al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet.


Groeten Kevin


Beste Kevin,

Welkom op het forum!
Je kan nog niet geen gebruik maken van je BlackBerry bundel omdat er nummebehoud is aangevraagd. De bundels gaan pas actief op het moment dat nummerbehoud is voltooid.
Bedankt voor het snelle antwoorden, kunt u mij ook toevallig vertellen hoelang het duurt voor dat mijn nummer behoud is doorgegeven.

Groeten Kevin
Badge +6
Beste Kevinlodder,

Je telefoonnummer zal op 11 september worden overgenomen door Simyo.
hallo,
ik heb een bb-torch en  internet voor een mnd afgesloten., nu 1 week verder en nog steeds geen internet, hoe kan dit, ik hoef toch geen bb bundel als ik niet wil pingen?
Badge
Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing? 


Beste Probleembb,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je batterij aan je batterij te verwijderen en deze na een kwartier terug te plaatsen. Wanneer je batterij terug plaats kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je me laten weten of het werkt.


Ja alles doet het weer prima, heel erg bedankt!
Badge +2
Beste probleembb,

Fijn om te horen dat alles nu weer na toebehoren werkt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.


Groetjes,

Arie
Hallo,

Er werd mij verteld dat vandaag me nummer behoud zou ingaan en dus ook mijn blackberry bundel zou ingaan maar voorlopig heb ik nog steeds geen blackberry internet en hoe kan ik nakijken of het nummer behoud is gelukt? Graag hoor ik zo snel mogelijk van u.

Groeten Kevin
Ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd, maar de blackberry diensten doen het niet...
moet mijn "aansluiting" ook een "reset" hebben ?
ow hij werkt al, ik was ongeduldig blijkbaar...
Reputatie 5
Badge +10
hallo,
ik heb een bb-torch en internet voor een mnd afgesloten., nu 1 week verder en nog steeds geen internet, hoe kan dit, ik hoef toch geen bb bundel als ik niet wil pingen?


Hoi gerandy,

Als je wilt internetten op een Blackberry moet je een Blackberry internet bundel hebben. Deze bieden we helaas niet aan voor prepaid klanten.

Hallo,

Er werd mij verteld dat vandaag me nummer behoud zou ingaan en dus ook mijn blackberry bundel zou ingaan maar voorlopig heb ik nog steeds geen blackberry internet en hoe kan ik nakijken of het nummer behoud is gelukt? Graag hoor ik zo snel mogelijk van u.

Groeten Kevin


Hoi Kevinlodder,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer over gezet en staan je instellingen goed op het netwerk. Ik zie ook dat je hebt kunnen internetten. Klopt het dat je inderdaad volledig gebruik kunt maken van onze diensten?

ow hij werkt al, ik was ongeduldig blijkbaar...

Welkom op het forum Joey,

Goed om te horen dat het werkt.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb vandaag mijn simyo simkaart ontvangen en direct in me bb 9900 geplaats, vervolgens ging ik ff de internet testen dat werkte vlekkenloos
 behalve de blackberry apps zoals whats app, facebook en zelfs msn messenger wou het niet eens doen terwijl ik wel een blackberry bundel heb afgesloten, hoe kan dit en wie kan mijn helpen.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb vandaag mijn simyo simkaart ontvangen en direct in me bb 9900 geplaats, vervolgens ging ik ff de internet testen dat werkte vlekkenloos
 behalve de blackberry apps zoals whats app, facebook en zelfs msn messenger wou het niet eens doen terwijl ik wel een blackberry bundel heb afgesloten, hoe kan dit en wie kan mijn helpen.


Welkom op het forum,

Volgens onze gegevens heb je een internet bundel Vaak en geen Blackberry internet bundel. Je kunt alleen gebruik maken van internet op je Blackberry bundel als je een Blackberry internet bundel hebt. Ik raad je aan je huidige internet bundel te beëindigen en per 1/10 een Blackberry internet bundel toe te voegen. Je kunt dit doorgeven op je persoonlijke pagina via het tabblad overzicht.

Groetjes,

Alex
Ik heb exact hetzelfde probleem als het beginbericht, en ik zag dat een reset werkte? Het zou fijn zijn als. Dat ook bij mij kan uitvoeren! Dat is de laatste kink in de kabel van vele voordat het perfect werkt! Groetjes!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum maudb,

Ik heb ook jouw aansluiting hersteld op het netwerk. Als je nu je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Zou je dit kunnen controleren?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum maudb,

Ik heb ook jouw aansluiting hersteld op het netwerk. Als je nu je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Zou je dit kunnen controleren?

Groetjes,

Alex


Hee Alex! Helaas, hij doet het nog steeds niet. Ik heb m'n batterij er ook al uit gehad, maar het werkt nog steeds niet. Ik kan wel whatsappen, maar geen bbm of m'n facebook of twitter app gebruiken. Hij geeft dan dit aan: ''Momenteel gebruikt u een abonnement dat deze toepassing niet ondersteunt. Om deze toepassing te gebruiken, moet u verbinding maken met een Wi-fi-netwerk of contact opnemen met uw serviceprovider om uw huidige data-abonnement te upgraden.'' Hoe is dit te verhelpen?
Groetjes
Badge +6
Beste Maudb,

Ik heb je aansluiting laten nakijken door de netwerkspecialisten. Je aansluiting staat goed op het netwerk.
Ik raad je aan contact met ons op te nemen vanaf een andere telefoon zodat wij enkele testen op je telefoonnummer kunnen uitvoeren.
Wanneer word mijn nummer overgezet? 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum blablabla,

Wij hebben de aanvraag bij jouw huidige provider ingediend maar nog geen terugkoppeling gehad. Zodra wij deze hebben word jij per email teruggekoppeld per wanneer jouw nummerbehoud uitgevoerd wordt of wat eventueel de reden is dat deze afgekeurd is.
Goedendag,

Ik maak sinds 2 dagen gebruik van simyo. Ik heb net zoals alle andere een internetbundel bij het abbonoment genomen.
Ik kan wel whatsappen maar niet pingen of op internet en ook om dezelfde reden geen wifi aansluiting.
Graag verneem ik snel iets van u.
Want ik vind dit niet fijn...

Gr Aziz
Helaas heb ik hetzelfde probleem als hierboven beschreven.

BB bundel afgesloten, nummerbehoud overgezet afgelopen week.
Alles werkt naar behoren alleen de BB services niet.

Heb dus geen pushmail/BB messenger e.d.

volgens mijn simyo heb ik wel degelijk een BB internet bundel, enkel werkt het BB gedeelte niet.

Kunt u mij helpen ??

Hartelijk dank!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Manalo en Drs.Peer,

Volgens onze gegevens staan jullie aansluitingen goed op het netwerk. We hebben de Blackberry services op ons netwerk laten resetten. Ik wil jullie daarom vragen het toestel uit/aan te zetten om vervolgens verbinding te krijgen met de Blackberry services. Kunnen jullie controleren of het nu wel werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer