Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Blackberry Internet

  • 2 september 2012
  • 75 reacties
  • 5045 Bekeken


Toon eerste bericht

75 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Aniek,

Volgens onze gegevens heb je de optie internet op je mobiel reeds uitgeschakeld via jouw persoonlijke pagina. Wij zullen de verbruikskosten die op 16-02 en 17-02 zijn gegenereerd gaan crediteren.
Reputatie 5
Badge +10
Gisteren het bericht ontvangen dat de BB-bundel was geactiveerd net als de overstap van pre-paid naar abonnement. SIM-kaart overgezet naar oud bb-toestel (9700 bold) en BIS, mail, ping etc. werken niet.
Moet ik ook een reset krijgen of kan het liggen aan het feit dat deze bb eerst in een beveiligd bedrijfsnetwerk heeft gehangen?
Bellen/sms werken wel en de bb kon ook contacten inlezen van de SIM-kaart, dus er zit geen sim-lock op, toch?

Alvast hartelijk dank voor hulp in deze!


Hoi Liloooo10,

Ik heb je aansluiting laten herstellen op het netwerk. Kun je je toestel even uit/aan zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Gisteren het bericht ontvangen dat de BB-bundel was geactiveerd net als de overstap van pre-paid naar abonnement. SIM-kaart overgezet naar oud bb-toestel (9700 bold) en BIS, mail, ping etc. werken niet.
Moet ik ook een reset krijgen of kan het liggen aan het feit dat deze bb eerst in een beveiligd bedrijfsnetwerk heeft gehangen?
Bellen/sms werken wel en de bb kon ook contacten inlezen van de SIM-kaart, dus er zit geen sim-lock op, toch?

Alvast hartelijk dank voor hulp in deze!


Hoi Liloooo10,

Ik heb je aansluiting laten herstellen op het netwerk. Kun je je toestel even uit/aan zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Nee, helaas... en nu?
Badge
Hey Aniek,

Volgens onze gegevens heb je de optie internet op je mobiel reeds uitgeschakeld via jouw persoonlijke pagina. Wij zullen de verbruikskosten die op 16-02 en 17-02 zijn gegenereerd gaan crediteren.


Beste Wayne,
Bedankt voor het crediteren van de verbruikerskosten.
Ik had inderdaad mijn internet op mijn mobiel uitgeschakeld voor de zekerheid. Helaas kan ik nu helemaal niet meer op internet, zelfs niet als ik verbonden ben met wifi. Hiervoor was het het geval dat ik alleen op internet kon als ik verbonden was met een wifi netwerk. Dan heb ik geen bundel nodig en kan ik soms toch gebruik maken van het internet. Dit zou ik graag weer terug willen. Hoe kan ik dit oplossen? 
Groeten, Aniek
Reputatie 5
Badge +10
Nee, helaas... en nu?

Hoi Liloooo10,

Zou je je batterij even uit het toestel kunnen halen en daarna je toestel weer aan kunnen zetten? Als het goed is, zou het dan moeten werken.

Beste Wayne,
Bedankt voor het crediteren van de verbruikerskosten.
Ik had inderdaad mijn internet op mijn mobiel uitgeschakeld voor de zekerheid. Helaas kan ik nu helemaal niet meer op internet, zelfs niet als ik verbonden ben met wifi. Hiervoor was het het geval dat ik alleen op internet kon als ik verbonden was met een wifi netwerk. Dan heb ik geen bundel nodig en kan ik soms toch gebruik maken van het internet. Dit zou ik graag weer terug willen. Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten, Aniek


Hoi Aniek,

Wij kunnen geen invloed uitoefenen op het wel of niet werken van een internet verbinding via wifi. Het aan/uit zetten van de optie 'internet op je mobiel/mms' heeft hier geen invloed op. Ik kan je hier helaas niet mee helpen.

Groetjes,

Alex
Badge
Nee, helaas... en nu?

Hoi Liloooo10,

Zou je je batterij even uit het toestel kunnen halen en daarna je toestel weer aan kunnen zetten? Als het goed is, zou het dan moeten werken.

Beste Wayne,
Bedankt voor het crediteren van de verbruikerskosten.
Ik had inderdaad mijn internet op mijn mobiel uitgeschakeld voor de zekerheid. Helaas kan ik nu helemaal niet meer op internet, zelfs niet als ik verbonden ben met wifi. Hiervoor was het het geval dat ik alleen op internet kon als ik verbonden was met een wifi netwerk. Dan heb ik geen bundel nodig en kan ik soms toch gebruik maken van het internet. Dit zou ik graag weer terug willen. Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten, Aniek


Hoi Aniek,

Wij kunnen geen invloed uitoefenen op het wel of niet werken van een internet verbinding via wifi. Het aan/uit zetten van de optie 'internet op je mobiel/mms' heeft hier geen invloed op. Ik kan je hier helaas niet mee helpen.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Is het mogelijk om internet op je mobiel weer aan te zetten? Dit had ik namelijk eerst en toen ging alles prima. Er is namelijk in het begin tegen mij gezegd dat ik geen verbinding  (met uitzondering van wifi) kan krijgen als ik geen blackberry bundel neem. Dus zonder bundel kan deze functie gewoon aan staan en heb ik alleen verbinding met wifi. Geldt dat nog steeds? 

Groetjes, Aniek
Nee, helaas... en nu?

Hoi Liloooo10,

Zou je je batterij even uit het toestel kunnen halen en daarna je toestel weer aan kunnen zetten? Als het goed is, zou het dan moeten werken.



Beste Wayne,
Bedankt voor het crediteren van de verbruikerskosten.
Ik had inderdaad mijn internet op mijn mobiel uitgeschakeld voor de zekerheid. Helaas kan ik nu helemaal niet meer op internet, zelfs niet als ik verbonden ben met wifi. Hiervoor was het het geval dat ik alleen op internet kon als ik verbonden was met een wifi netwerk. Dan heb ik geen bundel nodig en kan ik soms toch gebruik maken van het internet. Dit zou ik graag weer terug willen. Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten, Aniek


Hoi Aniek,

Wij kunnen geen invloed uitoefenen op het wel of niet werken van een internet verbinding via wifi. Het aan/uit zetten van de optie 'internet op je mobiel/mms' heeft hier geen invloed op. Ik kan je hier helaas niet mee helpen.

Groetjes,

Alex

Hoi Alex,

Het werkt allemaal, bedankt! Jammer dat het even duurde, maar nu kan ik alles cfm verwachting.

Groet!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Is het mogelijk om internet op je mobiel weer aan te zetten? Dit had ik namelijk eerst en toen ging alles prima. Er is namelijk in het begin tegen mij gezegd dat ik geen verbinding (met uitzondering van wifi) kan krijgen als ik geen blackberry bundel neem. Dus zonder bundel kan deze functie gewoon aan staan en heb ik alleen verbinding met wifi. Geldt dat nog steeds?

Groetjes, Aniek


Hoi Aniek,

De optie 'internet op je mobiel/mms' kun je zelf aan/uit zetten via je persoonlijke pagina. We hebben gemerkt dat sommige klanten soms toch gebruik kunnen maken van bepaalde internet opties op een Blackberry zonder een Blackberry internetbundel. Pingen en push mail werkt zonder Blackberry bundel in ieder geval niet. Ik raad het je daarom af om de internet optie aan te zetten.

Ik raad je juist aan om goed na te gaan of de wifi instellingen wel goed staan. Het probleem kan ook bij de modem liggen. Simyo kan namelijk geen invloed uitoefenen op je wifi verbindingen. Onze techniek staat daar namelijk helemaal los van.

Hoi Alex,

Het werkt allemaal, bedankt! Jammer dat het even duurde, maar nu kan ik alles cfm verwachting.

Groet!


Hoi Liloooo10,

Bedankt dat je even laat weten dat het werkt. Goed om te weten dat het werkt.

Groetjes,

Alex
Ik heb sinds vandaag een Blackberry abbonement bij Simyo. Mijn nummer is succesvol overgezet en het 3G netwerk werkt ook. Alleen Blackberry Internet Service lijkt niet geactiveerd, op mijn blackberry staat ook: 'geen verbinding'.

Zouden jullie dit kunnen oplossen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mark3,

Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Zou je je batterij even uit het toestel willen halen terwijl je toestel aan staat. Daarna mag je het toestel weer aan zetten. Als het goed is, zou het dan moeten werken. Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb een simyo-abonnement met blackberry service. Op26 februari jl. is mijn nummerbehoud overgezet, maar mijn blackberry service staat niet aan. Gisterenochtend gebeld en aan mij verzocht om de batterij er uit te halen, want dan zou na een kwartier de blacberry service het weer doen. Ik heb die dag 4x mijn batterij eruit gehaald en er weer in gestopt, maar het werkt nog steeds niet. Gisteren eind van de dag weer gebeld en werd mij verzocht om de telefoon aan mijn computer aan te sluiten en de blackberry apps via die manier te activeren, maar dat werkt niet. En als ik op het forum lees, dan is dit laatste een verkeerd advies. Willen jullie mijn blackberry service aanzetten?
Badge
Hallo
Ik heb sinds 1 mrt ook een BB abbo. watsapp en internet werken zo nu en dan, facebook doet het alleen als ik wifi gebruik ipv mijn abbo en BBM blijft in scherm het koppelen met de BB ID

Tot nog toe genomen acties zijn :
Baterrij (diverse keren) verwijderd en na een minuutje weer terug geplaatst
Software van tfn en programma bijgewerkt

Bovenstaande heeft tot nog toe tot geen resultaat geleid.

😞
Welkom op het forum Mark3,

Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Zou je je batterij even uit het toestel willen halen terwijl je toestel aan staat. Daarna mag je het toestel weer aan zetten. Als het goed is, zou het dan moeten werken. Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex



Hey Alex,

Ik hab mijn batterij eruit gehaald en toestel opnieuw opgestart. Het internet werkt en ook de blackberry internet service staat op verbonden. Helaas kan ik nog steeds geen email binnenhalen en versturen. Blijkbaar is mijn account nog niet geactiveerd op jullie server. Ik krijg de foutmelding: "user in suspended mode". Op de blackberry website staat dat jullie dit kunnen oplossen (http://www.blackberry.com/btsc/KB05055). Zouden jullie dit zo snel mogelijk kunnen activeren, zodat ik ook mijn emails weer kan binnenhalen?

Alvast bedankt,

Groeten,

Mark
Welkom op het forum Mark3,

Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Zou je je batterij even uit het toestel willen halen terwijl je toestel aan staat. Daarna mag je het toestel weer aan zetten. Als het goed is, zou het dan moeten werken. Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex



Hey Alex,

Ik hab mijn batterij eruit gehaald en toestel opnieuw opgestart. Het internet werkt en ook de blackberry internet service staat op verbonden. Helaas kan ik nog steeds geen email binnenhalen en versturen. Blijkbaar is mijn account nog niet geactiveerd op jullie server. Ik krijg de foutmelding: "user in suspended mode". Op de blackberry website staat dat jullie dit kunnen oplossen (http://www.blackberry.com/btsc/KB05055). Zouden jullie dit zo snel mogelijk kunnen activeren, zodat ik ook mijn emails weer kan binnenhalen?

Alvast bedankt,

Groeten,

Mark


Ik moest opnieuw mijn email-account instellen bij de setup op mijn telefoon zelf. Nu ik dat gedaan heb, werkt het naar behoren!
Badge
Hallo,
ik kom even terug op mijn vorige vraag.
Mijn abbo is gereset na tfn overleg, dit heeft niets geholpen. Alle Blackberry functies die een BB abbor nodig hebben werken niet. Alleen via wifi kom ik op facebook en BB world.
Iemand nog een oplossing voor dit probleem ?
😕
Badge +6
Hallo,
ik kom even terug op mijn vorige vraag.
Mijn abbo is gereset na tfn overleg, dit heeft niets geholpen. Alle Blackberry functies die een BB abbor nodig hebben werken niet. Alleen via wifi kom ik op facebook en BB world.
Iemand nog een oplossing voor dit probleem ?
😕


Hoi Marcel05,

Kan je mij vertellen welke melding je toestel geeft wanneer je WIFI verbinding uitzet. Wellicht kan ik je dan zo verder helpen.
Badge
Hallo Natascha,
Bij FB krig ik de volgende melding :


''Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt. Maak verbinding met een WiFi-netwerk of neem contact op met uw serviceprovider om uw huidige dataplan te upgraden."

Bij BB world krijg ik als ik naar my world ga :

"Cannot get new token due to device offline state. (fout-id 40760"

Blackberry messenger blijft proberen te koppelen met mijn ID maar gaat niet verder.


Internet en wtsap werkt, niet 100% maar het doet het.


In de tfn staat bij de sytatus info :

Blackberry internetservice : geen verbinding
Blackberry enterprise server : geen verbinding


FB en My wiorld werken zoals gezegd wel als ik op een wifi netwerk zit, alleen BBM doet het dan ook nog steeds niet.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Marcel05,

Zou je jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen? Ik heb jouw aansluiting een reset op het blackberry netwerk gegeven.

Ik verneem graag of dit het probleem verholpen heeft.
Badge
Hallo Wayne,

thnx voor de reset, maar net als een vorige reset heeft het niets geholpen :(
ik blijf dezelfde meldingen krijgen als ik al eerder genoemd heb. zelfs mijn kaart in een andere BB heeft geen nut.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Marcel05,

Onze IT afdeling heeft een aanpassing gedaan op het netwerk (waar een blokkade was blijven hangen) die het probleem verholpen zou moeten hebben.
Zou je nogmaals jouw toestel opnieuw op kunnen starten en kunnen laten weten of het probleem verholpen is?
Badge
Hallo Wayne,

Thnx voor de hulp, alle problemen zijn verholpen, ik heb nu zonder wifi toegang tot de geblokkeerde services.
Badge +6
Hallo Wayne,

Thnx voor de hulp, alle problemen zijn verholpen, ik heb nu zonder wifi toegang tot de geblokkeerde services.


Hoi Marcel05,

Fijn te horen dat het probleem is verholpen. Bedankt voor je terugkoppeling hier over.
Ik heb dezelfde foutmelding bij Facebook. What's app doet het ook niet.
Hoop dat iemand mij z.s.m. kan helpen!

Bij voorbaat dank
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum gerandy,

Simyo ondersteunt geen internet op de blackberry zonder blackberry internetbundel. Indien je gebruik wenst te maken van internet op jouw blackberry adviseer ik jou om een blackberry bundel aan te schaffen.

@probleembb, Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Badge +6
Ik heb dezelfde foutmelding bij Facebook. What's app doet het ook niet.
Hoop dat iemand mij z.s.m. kan helpen!

Bij voorbaat dank


Hoi Mooijweer-xx,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je toestel uit te zetten en de batterij te verwijderen.
Na 10 minuten kan je de batterij terug plaatsen en daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

Reageer