Beantwoord

Blackberry Internet

  • 2 september 2012
  • 75 reacties
  • 5045 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds deze maand een Blackberry Bundel lopen bij Simyo. Heel leuk en aardig, maar alleen Whatsapp werkt.

Als ik wil facebooken, krijg ik de volgende melding:

''Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt. Maak verbinding met een WiFi-netwerk of neem contact op met uw serviceprovider om uw huidige dataplan te upgraden."

Ook browsen lukt niet.

Kun u mij hier mee helpen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Wayne 5 oktober 2012, 15:40

Hey dil2010,

Zou je even de batterij uit jouw Blackberry kunnen halen en deze vervolgens weer in het toestel willen doen? Zou je mij hierna kunnen laten weten of jouw probleem hiermee verholpen is?
Bekijk originele reactie

75 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Pindakaas2010,

Ik heb jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Zou je de batterij even uit jouw blackberry kunnen halen en deze er vervolgens weer in kunnen doen? Zou je mij hierna kunnen laten weten of jouw probleem verholpen is?
Badge
Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing? 
Goededag ,


Ik heb sinds vandaag mijn sim kaart ontvangen, alles werkt prima naar behoren behalve blackberry internet ik kan niet pingen ,emailen en facebook gebruiken graag zou ik willen weten wanneer dit word geactiveerd ik heb al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet.


Groeten Kevin
Badge +6
Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing? 


Beste Probleembb,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je batterij aan je batterij te verwijderen en deze na een kwartier terug te plaatsen. Wanneer je batterij terug plaats kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je me laten weten of het werkt.
Badge +6
Goededag ,


Ik heb sinds vandaag mijn sim kaart ontvangen, alles werkt prima naar behoren behalve blackberry internet ik kan niet pingen ,emailen en facebook gebruiken graag zou ik willen weten wanneer dit word geactiveerd ik heb al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet.


Groeten Kevin


Beste Kevin,

Welkom op het forum!
Je kan nog niet geen gebruik maken van je BlackBerry bundel omdat er nummebehoud is aangevraagd. De bundels gaan pas actief op het moment dat nummerbehoud is voltooid.
Bedankt voor het snelle antwoorden, kunt u mij ook toevallig vertellen hoelang het duurt voor dat mijn nummer behoud is doorgegeven.

Groeten Kevin
Badge +6
Beste Kevinlodder,

Je telefoonnummer zal op 11 september worden overgenomen door Simyo.
hallo,
ik heb een bb-torch en  internet voor een mnd afgesloten., nu 1 week verder en nog steeds geen internet, hoe kan dit, ik hoef toch geen bb bundel als ik niet wil pingen?
Badge
Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is er al een oplossing? 


Beste Probleembb,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je batterij aan je batterij te verwijderen en deze na een kwartier terug te plaatsen. Wanneer je batterij terug plaats kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je me laten weten of het werkt.


Ja alles doet het weer prima, heel erg bedankt!
Badge +2
Beste probleembb,

Fijn om te horen dat alles nu weer na toebehoren werkt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.


Groetjes,

Arie
Hallo,

Er werd mij verteld dat vandaag me nummer behoud zou ingaan en dus ook mijn blackberry bundel zou ingaan maar voorlopig heb ik nog steeds geen blackberry internet en hoe kan ik nakijken of het nummer behoud is gelukt? Graag hoor ik zo snel mogelijk van u.

Groeten Kevin
Ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd, maar de blackberry diensten doen het niet...
moet mijn "aansluiting" ook een "reset" hebben ?
ow hij werkt al, ik was ongeduldig blijkbaar...
Reputatie 5
Badge +10
hallo,
ik heb een bb-torch en internet voor een mnd afgesloten., nu 1 week verder en nog steeds geen internet, hoe kan dit, ik hoef toch geen bb bundel als ik niet wil pingen?


Hoi gerandy,

Als je wilt internetten op een Blackberry moet je een Blackberry internet bundel hebben. Deze bieden we helaas niet aan voor prepaid klanten.

Hallo,

Er werd mij verteld dat vandaag me nummer behoud zou ingaan en dus ook mijn blackberry bundel zou ingaan maar voorlopig heb ik nog steeds geen blackberry internet en hoe kan ik nakijken of het nummer behoud is gelukt? Graag hoor ik zo snel mogelijk van u.

Groeten Kevin


Hoi Kevinlodder,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer over gezet en staan je instellingen goed op het netwerk. Ik zie ook dat je hebt kunnen internetten. Klopt het dat je inderdaad volledig gebruik kunt maken van onze diensten?

ow hij werkt al, ik was ongeduldig blijkbaar...

Welkom op het forum Joey,

Goed om te horen dat het werkt.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb vandaag mijn simyo simkaart ontvangen en direct in me bb 9900 geplaats, vervolgens ging ik ff de internet testen dat werkte vlekkenloos
 behalve de blackberry apps zoals whats app, facebook en zelfs msn messenger wou het niet eens doen terwijl ik wel een blackberry bundel heb afgesloten, hoe kan dit en wie kan mijn helpen.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb vandaag mijn simyo simkaart ontvangen en direct in me bb 9900 geplaats, vervolgens ging ik ff de internet testen dat werkte vlekkenloos
 behalve de blackberry apps zoals whats app, facebook en zelfs msn messenger wou het niet eens doen terwijl ik wel een blackberry bundel heb afgesloten, hoe kan dit en wie kan mijn helpen.


Welkom op het forum,

Volgens onze gegevens heb je een internet bundel Vaak en geen Blackberry internet bundel. Je kunt alleen gebruik maken van internet op je Blackberry bundel als je een Blackberry internet bundel hebt. Ik raad je aan je huidige internet bundel te beëindigen en per 1/10 een Blackberry internet bundel toe te voegen. Je kunt dit doorgeven op je persoonlijke pagina via het tabblad overzicht.

Groetjes,

Alex
Ik heb exact hetzelfde probleem als het beginbericht, en ik zag dat een reset werkte? Het zou fijn zijn als. Dat ook bij mij kan uitvoeren! Dat is de laatste kink in de kabel van vele voordat het perfect werkt! Groetjes!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum maudb,

Ik heb ook jouw aansluiting hersteld op het netwerk. Als je nu je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Zou je dit kunnen controleren?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum maudb,

Ik heb ook jouw aansluiting hersteld op het netwerk. Als je nu je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Zou je dit kunnen controleren?

Groetjes,

Alex


Hee Alex! Helaas, hij doet het nog steeds niet. Ik heb m'n batterij er ook al uit gehad, maar het werkt nog steeds niet. Ik kan wel whatsappen, maar geen bbm of m'n facebook of twitter app gebruiken. Hij geeft dan dit aan: ''Momenteel gebruikt u een abonnement dat deze toepassing niet ondersteunt. Om deze toepassing te gebruiken, moet u verbinding maken met een Wi-fi-netwerk of contact opnemen met uw serviceprovider om uw huidige data-abonnement te upgraden.'' Hoe is dit te verhelpen?
Groetjes
Badge +6
Beste Maudb,

Ik heb je aansluiting laten nakijken door de netwerkspecialisten. Je aansluiting staat goed op het netwerk.
Ik raad je aan contact met ons op te nemen vanaf een andere telefoon zodat wij enkele testen op je telefoonnummer kunnen uitvoeren.
Wanneer word mijn nummer overgezet? 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum blablabla,

Wij hebben de aanvraag bij jouw huidige provider ingediend maar nog geen terugkoppeling gehad. Zodra wij deze hebben word jij per email teruggekoppeld per wanneer jouw nummerbehoud uitgevoerd wordt of wat eventueel de reden is dat deze afgekeurd is.
Goedendag,

Ik maak sinds 2 dagen gebruik van simyo. Ik heb net zoals alle andere een internetbundel bij het abbonoment genomen.
Ik kan wel whatsappen maar niet pingen of op internet en ook om dezelfde reden geen wifi aansluiting.
Graag verneem ik snel iets van u.
Want ik vind dit niet fijn...

Gr Aziz
Helaas heb ik hetzelfde probleem als hierboven beschreven.

BB bundel afgesloten, nummerbehoud overgezet afgelopen week.
Alles werkt naar behoren alleen de BB services niet.

Heb dus geen pushmail/BB messenger e.d.

volgens mijn simyo heb ik wel degelijk een BB internet bundel, enkel werkt het BB gedeelte niet.

Kunt u mij helpen ??

Hartelijk dank!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Manalo en Drs.Peer,

Volgens onze gegevens staan jullie aansluitingen goed op het netwerk. We hebben de Blackberry services op ons netwerk laten resetten. Ik wil jullie daarom vragen het toestel uit/aan te zetten om vervolgens verbinding te krijgen met de Blackberry services. Kunnen jullie controleren of het nu wel werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer