Beantwoord

Blackberry id

• 23 september 2014
  • 1 reactie
  • 1847 Bekeken

Beste allemaal,

Zou heel graag hulp willen bij het volgende: ik heb mijn
Blackberry id moeten aanpassen omdat ik het wachtwoord en
de geheime vraag was vergeten. Nu heb ik hem aangepast
maar als ik in het scherm kom van BB ID voer ik me gebruikersnaam in en me wachtwoord en zegt ie toestelnaam komt niet
overeen met de gekoppelde smartphone. Er is geen plek om
die toestelnaam vervolgens in te voeren dus wordt ie weer voor 15 minuten geblokkeerd. Alvast bedankt!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Tiury 24 september 2014, 14:21

Hoi Adriaann, welkom op het Simyo forum!

Om je topic beter vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je vraag verplaatst naar het "BlackBerry" subforum.

Je kunt op zijn zachts zeggen dat dit een vrij ingewikkelde situatie is 😉 Ik heb dit helaas zelf ook een aantal jaar geleden gehad. In dit geval vrees ik dat je even contact op moet nemen met RIM of BlackBerry zelf. Zij kunnen als het goed is de telefoontype toevoegen aan je BlackBerry ID. Ik hoop uiteraard dat ook andere forumleden met ervaring hierop willen reageren!

Heb je deze pagina al bekeken? Misschien wordt het daar ook al duidelijk uitgelegd 🙂
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Adriaann, welkom op het Simyo forum!

Om je topic beter vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je vraag verplaatst naar het "BlackBerry" subforum.

Je kunt op zijn zachts zeggen dat dit een vrij ingewikkelde situatie is 😉 Ik heb dit helaas zelf ook een aantal jaar geleden gehad. In dit geval vrees ik dat je even contact op moet nemen met RIM of BlackBerry zelf. Zij kunnen als het goed is de telefoontype toevoegen aan je BlackBerry ID. Ik hoop uiteraard dat ook andere forumleden met ervaring hierop willen reageren!

Heb je deze pagina al bekeken? Misschien wordt het daar ook al duidelijk uitgelegd 🙂

Reageer