Beantwoord

Bis werkt niet meer

• 3 februari 2013
  • 13 reacties
  • 14630 Bekeken

• Startend Simyaan
  • 2 reacties
Een goede dag,

Eind januari dit jaar heb ik gekozen voor een 1 jaar sim only abonnement.
Daarbij heb ik ook de blackberry bundel opnieuw aangeklikt (zodat het 12,50 ipv 17,50 p/m zou gaan kosten).

Op vrijdag 1 februari heb ik een mailtje ontvangen om 01.35 uur dat een blackberry bundel is aangeschaft.
Tevens om 07.44 uur dat een blackberry bundel (de oude) is beëindigd.

De mail van 07.44 uur was de laatste, sindsdien is de BIS connectie niet meer mogelijk.
Ik heb niets aan de telefoon veranderd  en kwam er 's middags achter dat er geen mail meer binnen kwam.
Gewoon browsen werkt wel nog steeds.

Omdat het volgens de klantenservice mogelijk aan een foute (apn) instelling mijn kant ligt, heb ik vandaag
het toestel compleet leeg gemaakt (geswiped) en de batterij er +5 minuten uit gehad.

Helaas ook nu zonder resultaat. Geen Bis en geen melding van toestelregistratie op het netwerk.

Wat nu?

Met hartelijke groet,
RicoH
icon

Beste antwoord door Wayne 6 februari 2013, 14:07

Hey RicoH,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel volledig kunnen uitschakelen en hierna weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of het hierna naar behoren werkt?
Bekijk originele reactie

13 reacties

Ik las iets van een reset bij simyo... is dat misschien te proberen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey RicoH,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel volledig kunnen uitschakelen en hierna weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of het hierna naar behoren werkt?
Hij doet het weer! Thanks
Reputatie 5
Badge +10
Ok goed om te weten dat het weer werkt.

Groetjes,

Alex
Ik heb ook Een Blackberry welke problemen heeft met bis.
Kunnen jullie een rest doen?
Reset doen
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum LesleyB,

Wij hebben de aansluiting gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Badge +1
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Internet werkt, alleen bis werkt niet.
Ik ben zojuist overgestapt van maand naar jaar, sinds maart.

Groetjes,
Remco 
Badge
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem . Net van maand naar jaar abonnement gegaan en bis werkt ook niet meer.

Kunnen jullie dus ook mijn aansluiting resetten?

mvg,

Steven
Badge +6
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Internet werkt, alleen bis werkt niet.
Ik ben zojuist overgestapt van maand naar jaar, sinds maart.

Groetjes,
Remco 

Hoi Remco,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je toestel uit te zetten en je batterij te verwijderen.
Na 10 minuten kan je batterij terug plaatsen en gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem . Net van maand naar jaar abonnement gegaan en bis werkt ook niet meer.

Kunnen jullie dus ook mijn aansluiting resetten?

mvg,

Steven

Hoi Stevenb1,

Ik zie in het systeem dat je aansluiting al een reset heeft gekregen. Werkt alles weer naar wens?
Kan je dit bevestigen?
Hooi,

Sinds enkele dagen doet whatsapp het niet meer op mijn telefoon. Whatsapp geeft aan dat de datum van het toestel onjuist is en ik deze opnieuw moet instellen. Dit heb ik enkele keren gedaan maar whatsapp doet het nog niet.
Hiernaast zag ik dat BES geen verbinding heeft, kan dit ook het probleem veroorzaken?
E-mails kan ik wel ontvangen en facebook doet het ook gewoon.

Graag hulp!
Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +11
Hooi,

Sinds enkele dagen doet whatsapp het niet meer op mijn telefoon. Whatsapp geeft aan dat de datum van het toestel onjuist is en ik deze opnieuw moet instellen. Dit heb ik enkele keren gedaan maar whatsapp doet het nog niet.
Hiernaast zag ik dat BES geen verbinding heeft, kan dit ook het probleem veroorzaken?
E-mails kan ik wel ontvangen en facebook doet het ook gewoon.

Graag hulp!
Alvast bedankt

Hoi Margo,

Reageer