Skip to main content
Beste,



Voorheen had ik perfect internet op mijn Oneplus One met Simyo. Helaas ben ik mijn instellingen kwijtgeraakt.

Op dit forum en elders op het internet vind ik verschillende APN instellingen voor de Oneplus One. Ik heb er meerdere geprobeerd en telkens hier en daar bereik maar niet constant zoals voorheen. Ik hoor graag van iemand met een OnePlus One wat voor hem of haar werkt. Bij voorbaat dank!



Voor mijn andere internet gerelateerde instellingen zien de bijgevoegde screenshot.

Bij mobiele providers heb ik voor Simyo gekozen. (je kan ook automatisch netwerk selecteren kiezen)



Mvg,



Jonathan
Ongeacht welk toestel je hebt, de APN instellingen zijn gelijk. Als jij weet hoe je ze moet invoeren dan kun je de instellingen gebruiken die op deze klantenservice pagina staan.
Helaas zijn er meer mogelijke invulvelden op de OnePlus One. (zie bijgevoegde screenshots)



Ik hoor graag van iemand met een OnePlus One wat voor hem of haar werkt.



Het bovenstaande van Raytje heb ik geprobeerd maar ook dan valt regelmatig mijn verbinding weg wat voorheen niet zo was...
Lees dit topic even door :)



https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-3g-data-verbinding-op-mijn-nieuwe-oneplus-one-moet-doen-22085
Hoi Nowee,



Welkom op 't forum.



Heb je het topic al doorgenomen wat Raytje had meegestuurd? Ik ben benieuwd of het heeft geholpen!



@Raytje bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Ik heb de instellingen geprobeerd zoals door Tiury genoemd in het doorgestuurde topic van Raytje:



Naam: Mobiel Internet

APN: portalmmm.nl

Proxy: Niet ingesteld

Poort: Niet ingesteld

Gebruikersnaam: Niet ingesteld

Wachtwoord: Niet ingesteld

Server : Niet ingesteld

MMSC : Niet ingesteld

MMS-proxy : Niet ingesteld

MMS-poort : Niet ingesteld

MCC : 204

MNC : 08

Verificatietype : PAP

APN-type : default

APN-protocol : IPv4/IPv6

Roamingsprotocol voor APN: IPv4/IPv6

Drager : Niet opgegeven

MVNO-type : Geen

MVNO-waarde : Niet ingesteld

APN PPP telefoonnummer : Niet ingesteld



Met bovenstaande instellingen helaas nog steeds een verbinding die steeds weg valt...
Ik heb in de instellingen van mijn telefoon gekeken en daar staat bij verificatietype: Geen.. Bij jou staat er PAP.



Ik heb mijne automatisch verkregen..
Hoi Nowee,



Probeer eens de verificatietype te veranderen zoals Raytje zegt.



Is er verder geen mogelijkheid om de instellingen opnieuw automatisch te verkrijgen?



Groetjes,

Caspar

Reageer