Skip to main content
Stel dat je een sms-bericht met een afbeelding stuurt naar iemand, wat gebeurt er dan als die persoon zijn mobiele data uit heeft staan? Krijgt deze wel het bericht maar dan zonder de data? Of krijg ik zelf een melding dat het bericht niet is ontvangen? Of blijft het bericht in cyberspace totdat de mobiele data wordt aangezet?
Niks, want je kunt geen afbeelding sturen via sms. En het mms bericht waar het jou eigenlijk om gaat wordt ontvangen via mobiel data. Zolang het niet is ontvangen staat het op de server.



Jullie beiden gebruiken data zowel ontvanger als verzender.
Hoi Lylan,



Welkom op het forum.



Zoals Friesian zegt: Jullie hebben hiervoor beiden data nodig om MMS te versturen/ontvangen.



@Friesian, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Bedankt voor jullie antwoorden. Overigens noemt mijn telefoon het een SMS (afbeelding delen via SMS), maar ik begrijp dat het technisch gezien eigenlijk een MMS moet heten vanwege de toegevoegde data.
Hoi Lylan,



Graag gedaan namens Friesian & Caspar 🙂 Heel goed om te zien dat het allemaal duidelijk is geworden.



Het kan heel goed dat jouw telefoon een andere benaming geeft voor deze handeling. Uiteindelijk komt het er inderdaad op neer dat je een mms'je hebt verstuurd. Laat je het weten als er nog vragen zijn?



Groetjes,

Angela

Reageer