Skip to main content
Overgestapt van KPN naar Simyo. Nummerbehoud aangevraagd en goedgekeurd.

Mijn nummer overzetten naar Simyo zou vandaag moeten gaan gebeuren.



Het Simyo kaartje zit reeds in mijn telefoon, ik kan bijv ook al whatsapp gebruiken met mn eigen nummer. Via wifi welteverstaan.

Inloggen op Mijn Simyo kan echter nog niet met mijn eigen nummer. Hiervoor het ik nog het tijdelijke nummer nodig.

Dan zie ik staan, dat mijn bundels nog niet actief zijn. Het "nummer overzetten naar Simyo" moet nog.

Enig idee wanneer dit zal gebeuren?



Vriendelijke groet,

Ada
Zodra kpn stopt komt je 'oud' nummer via simyo. Totdat de overzet een feit is KPN gebruiken. Anders loop je het risico van meerkosten als gevolg abonnement niet actief dus buiten bundel kosten is mogelijk. Ik ga er vanuit simyo sim is geactiveerd. 😃
Hoi Adabrink,



Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo!



Goed om te zien dat je voor ons gekozen hebt 🙂 Ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt gaan maken van je bundel.



In het systeem vind ik terug dat jouw abonnement rond 12 uur in de middag geactiveerd is op 2 mei. Je kunt dit ondertussen zelf ook zien via Mijn Simyo. Kun je dit bevestigen? Wil je mij ook laten weten of je nu gebruik kunt maken van de simkaart, ook zonder wifi?



Ik hoor het graag van je.



@Friesian, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela
Hoi Friesian en Angela,



Hier de dochter van Adabrink om jullie hartelijk te danken voor jullie reactie. Alles werkt en bundels zijn actief.

Fijne avond.



Groetjes, Brenda
Hoi Brinkkie,



Wat fijn dat je ons laat weten dat alles naar behoren werkt 🙂! Een pak van ons hart, zodat we straks fijn weekend kunnen vieren. Graag gedaan en mocht er iets zijn, ben jij óf Ada natuurlijk altijd welkom op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer