Geachte heer/mevrouw,
Door een te hoog verbruik van internet (te veel met dataverbinding gedownload, pff m'n eigen fout) had ik een rekening van 266€ open staan.
Ik moest de helft overmaken en u dan mailen met een printscrean. Dit heb ik zojuist gedaan, maar er is nog niks veranderd.
Als het goed is zou mijn telefoonnummer weer binnen 30 minuten (na betaling + mail naar jullie) moeten werken.
Inmiddels zijn er 3 kwartier voorbij en m'n telefoon belt/smst nog steeds niet.Â
Kunt u kijken of u mijn mail + printscrean heeft ontvangen en kunt u mijn telefoonnummer weer aansluiten?
Mvg. Rajiv
Bladzijde 1 / 1
Geachte heer/mevrouw,
Inmiddels doet mijn telefoon het weer. Bedankt!
Gr. Rajiv
Inmiddels doet mijn telefoon het weer. Bedankt!
Gr. Rajiv
Welkom op het forum Rajiv,
Goed om te lezen dat het weer werkt. Ik zie dat de aansluiting inderdaad is aangesloten.
Groetjes,
Alex
Goed om te lezen dat het weer werkt. Ik zie dat de aansluiting inderdaad is aangesloten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.