Skip to main content
Beste,



In september heb ik een aanvraag bij jullie ingediend voor een SimYo abonnement mét nummerbehoud.

Toen zat ik nog vast aan mijn abonnement en jullie zouden het verder opnemen met Hi.

1 oktober kreeg ik reactie, dat mijn aanvraag is afgewezen door Hi. Met hierbij de volgende reden:



De reden opgegeven door je vorige provider is: contract tot 29-12-2012, nieuw verzoek mogelijk vanaf 02-11-2012.



Hier heb ik vervolgens niks meer over gehoord, dus heb ik begin november zelf contact met jullie gezocht.

Er werd aangegeven dat er nog een aanvraag verzonden zou worden, maar nu, 3 weken later heb ik hier nog steeds geen bevestiging van ontvangen.



Ik vraag mij af wanneer mijn abonnement bij jullie dan daadwerkelijk gaat lopen. Ik neem aan vanaf 29-12-2012?



Graag zou ik willen weten wat de status is van de aanvraag.



Alvast bedankt voor de reactie,



Mvg, 

Suzanne
Beste Simyo,



Het is inmiddels al drie werkdagen geleden, en jullie zouden reageren binnen een werkdag begrijp ik via jullie website.



Ik ben wel erg benieuwd naar het antwoord, ik wil nu wel eens weten waar ik aan toe ben.



Groet.

Suzanne
Hoi Suzanne,



Ik heb een nieuw verzoek voor je laten indienen via de afdeling nummerbehoud. Zodra er terugkoppeling is van je huidige provider ontvang je een email van Simyo.

Reageer