Skip to main content
A.S maandag 4 juli wordt mijn Tele2 Abonnement overgenomen door Simyo met nummerbehoud van Tele2. Op deze datum is mijn abonnement afgelopen bij Tele2. Wanneer moet ik nu mijn Tele2 simkaart verwisselen in mijn toestel voor de Simyo simkaart. Ik heb mijn kaart reeds geactiveerd. Moet die in het toestel zitten om dat over te zetten of kan ik nog tot en met zondagavond bellen met mijn Tele2 Simkaart.
De simkaart verwisselen kun je doen op het moment dat die van Tele2 niet meer actief is.
Hartelijk bedankt voor deze info. Dan ben ik dus ook nog tot vanavond bereikbaar.
Ja als het goed is wel. Het kan overigens zijn dat als die van Tele2 niet meer werkt en die van Simyo ook nog niet dan is de portering in werking. Even geduld hebben, die van Simyo gaat het dan vanzelf doen.
Dank je wel nogmaals. Dan hoef ik niet gelijk in paniek te raken. Ik ben nog nooit overgestapt en wil geen fouten maken.

Maar nu weet ik wat evt kan verwachten .

Fijne zondag.
Van het zelfde. 🙂
Hoi Ram52,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je overstapt naar een Simyo-abonnement! 🙂 Zoals Raytje al heel goed aangeeft, kun je gebruik gaan maken van je Simyo-simkaart zodra je oude simkaart niet meer werkt. Hier kom je vanzelf achter, en dan kun je de simkaartiwssel laten plaatsvinden. Geduld is inderdaad goed om te hebben hierbij. Je nummerbehoud zal vanaf 4 juli ingaan, maar dit kan eventueel ook later op de dag zijn. Even afwachten dus!



Het ziet ernaar uit dat jouw eerste overstap heel vlot verloopt!



@ Raytje: Perfect, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane
Goedemorgen Jihane,



Dank je wel voor je reactie.

Vanmorgen vroeg was ik al overgezet naar Simyo.

Fijn dat dit zo soepel is verlopen.

Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.



Groetjes

Corrie
Hoi Ram52,



Te gek! Fijn om te horen, graag gedaan 🙂



Groetjes,

Jihane

Reageer