Skip to main content
Hoi,



Ik heb een tijdje geleden een simyo abbonement aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb gister de simkaart geactiveerd en toen kon ik bellen en smsen met een tijdelijk nummer buiten mijn bundel. Er stond in de mail dat mijn nummer vandaag is overgezet en dat mijn abbonement dan ingaat, maar ik betaal nog steeds buiten de bundel. Ik weet iig zeker dat het nummer is overgezet want als ik bel komt mijn oude nummer op het scherm. Er stond ook dat als je nummer is overgezet je kunt inloggen met je oude nummer op mijnsimyo maar dat lukt niet. Dus mijn vraag is wanneer ik weet dat mijn bundel ingaat?



Groetjes, 



Lisa
Beste Lisa1995,



Welkom op het forum!

Het nummerbehoud heeft gister plaatsgevonden. Je bundels zijn geactiveerd.

Wanneer je belt of een sms stuurt valt dit binnen je bundel.
Hallo,



Ik heb precies hetzelfde probleem als Lisa. Ik heb gisteren een smsje gekregen van vodafone, en een email van simyo, dat mijn nummer is overgezet, en dat klopt ook want ik bel nu met mijn oude nummer. Maar bij mijn verbruik staat nog steeds dat ik gisteren na de overzetting buiten mijn bundel heb gesmst en gebeld. Dus ik ben een beetje in de war want wanneer kan ik nu echt binnen mijn bundel bellen en hoe weet ik zeker dat ik niet meer er buiten val?

En ik kan ook niet inloggen met mijn oude nummer op simyo, alleen dus met dat tijdelijke nummer. Hier ook een verklaring voor?



Alvast bedankt voor uw spoedige reactie,



Nina
Hoi Nina Koper,



Kan je mij een privé bericht versturen met je 06 nummer zodat ik dit voor je kan bekijken.

Reageer