Skip to main content
Waarom duurt mijn aanvraag nummerbehoud anderhalve maand?

23 augustus pas. Ik kan nu tot die tijd mijn eigen nummer niet gebruiken met de Simyo simkaart
Hoi I.L.Brand,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je nummer pas op 23-08-2016 wordt overgezet.



Als jij bij de gewenste overstapdatum hebt gekozen voor 'Zo snel mogelijk', dan geeft je oude provider het nummer niet eerder vrij. Dit heeft te maken met de einddatum van je huidige contract en de bijbehorende opzegtermijn.

Tot die tijd kun je nog gebruik maken van je oude abonnement in combinatie met je te behouden nummer.



Je hebt ook een tijdelijk nummer van ons gekregen, daar kun je wel gebruik van maken echter zijn je bundels pas actief op het moment dat je nummer wordt overgezet. Ik raad je daarom aan om te wachten tot je nummer is overgezet.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Antwoord van je vorige provider



Je vorige provider heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Je nummer wordt door Simyo overgezet.



Dit staat in de verwerkingsaanvraag in mijn Simyo. Dus dan ga ik er vanuit dat jullie mijn nummer nu al over kunnen zetten
Hoi I.L. Brand,



Het klopt dat de aanvraag goedgekeurd is. Dit staat verder los van wanneer we het nummer kunnen overzetten. Hierin zijn wij namelijk afhankelijk van jouw huidige provider en de regels die zijn hieraan gesteld hebben. Denk dan bijvoorbeeld aan een opzegtermijn et cetera.



Je kunt het beste bij je huidige provider navragen wat de opzegtermijn precies is. Kun je om een speciale reden wel direct opzeggen? Laat het dan ook even weten. We kunnen de aanvraag dan nogmaals indienen.



Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela

Reageer