Skip to main content
Mijn Abonnement is afgelopen, ik ben jaren naar tevredenheid klant geweest bij Simyo maar heb nu een aanbod gekregen wat simyo gewoon niet kan bieden.

Nu wil ik mijn nummer meenemen naar de andere provider maar krijg een bericht dat de aanvraag is geweigerd door Simyo.

Wat moet ik doen/ wat gaat er fout bij de aanvraag voor nummerbehoud.
Wat is de reden voor de afwijzing? Daarnaast schijnt niet iedere provider om te kunnen gaan met de systematiek van 8 cijferige simkaart nummers die Simyo gebruikt.
Hallo Wimj12, reden van Ben is dat het huidige nummer niet in gebruik is bij de aanbieder die ik heb opgegeven.



Is toch vreemd, heb gewoon alles netjes ingevuld.
Opgelost : Net gebeld met BEN en nu blijkt dat men daar de aanvraag voor nummerbehoud naar KPN heeft gestuurd.

Simyo is dan wel een onderdeel van KPN maar staat toch echt wel op eigen benen. Dan wordt de aanvraag dus afgewezen. Dus als je zo`n probleem hebt , bellen met beide partijen en vragen op opheldering. Dat werkt het beste.:8
Vraag me toch af wat ze bij Ben aan het doen zijn. Of er is een probleem met het herkennen van de 8 cijferige simkaartnummers of ze sturen het nummerbehoud verzoek naar de verkeerde provider. :8
Hoi Harry.Schreurs



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Ik ben in ieder geval blij dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Dat maakt de kans voor een comeback des te groter ;)



Een nummerbehoud verzoeken bij Ben voor een nummer die in dienst is bij Simyo gaat vaker mis. Goed dat je er even achteraan bent gegaan! Ben blij om te zien dat het probleem is opgelost. Wel met gemengde gevoelens natuurlijk! Liever wilden we je behouden.



Helaas gaan onze wegen dan binnenkort scheiden. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we je nog zullen treffen in de toekomst!



Nog veel belplezier toegewenst!



Raytje, het is mij ook een raadsel. We hebben dit probleem vaker dat ze aangeven dat nummerbehoud is afgewezen, omdat het nummer niet bij ons in dienst zou zijn. Hoop dat het snel opgelost kan worden door hen.



Wimj12, hartelijk dank voor jullie hulp!



Groetjes,

Ilias

Reageer