Skip to main content
Mijn netwerk valt steeds weg. Ik gebruik dit nummer ook veel zakelijk, dus het is echt vervelend om niet bereikbaar te zijn. In september had ik hier ook al regelmatig last van, toen is mijn simkaart gereset. En ik kreeg de tip dat als het weer voorkwam ik m'n Simyo kaart in een andere telefoon moest stoppen, om te kijken of het probleem dan nog steeds was. Dit heb ik gedaan en binnen een half uur viel de netwerkverbinding weer weg.

Is er een oplossing voor dit probleem?
Hoi IngeK,



Wat lastig dat het probleem weer optreedt! 😞 Er is al een reset uitgevoerd, én jij hebt de kruistest uitgevoerd. Dan is de volgende stap vanzelfsprekend: een nieuwe simkaart! Ik ga deze geheel gratis naar je opsturen. Binnen enkele dagen ontvang je de kaart, waarna je 'm online kunt activeren. Heb je dat gedaan? Dan krijg je meteen een e-mail met je nieuwe pin en pukcode. Het is een 3-in-1 simkaart, dus alle formaten (regulier, micro en nano) zitten erin. Uitdrukken, en je bent er!



Laat je me dan weten of de nieuwe simkaart het wél goed doet?



Groetjes,

Jihane
Super!

Behoud ik dan wel m'n nummer?
Ik zie net dat dat allemaal in de mail staat beschreven die ik ook van jullie heb ontvangen. Thanks!!!
Hoi Inge K,



Graag gedaan! Je nummer blijft gewoon hetzelfde, ik zie dat je daar zelf al achter was gekomen ;)



Laat je weten of de nieuwe simkaart wel naar behoren werkt?



Fijne feestdagen!



Groetjes,

Sean

Reageer