Skip to main content
Vandaag is mijn telefoonnummer oergezet van vodafone naar simyo. Tot nu toe ben ik niet erg tevreden. Allereerst ben ik tot 17.28 uur niet bereikbaar geweest omdat het mobiele netwerk niet beschikbaar was



Vanavond heb ik 5 minuten met mijn dochter gesproken en nu ik haar terug wil bellen krijg ik weer de melding dat het mobiele netwerk niet beschikbaar is.



Dit is zeer frusterend, aangezien ik voor mijn werk bereikbaar moet zijn



Graag wens ik zo spoedig mogelijk een oplossing voor dit probleem



Met vriendelijke groet,

Marcel
Het is normaal dat je een tijdje onbereikbaar bent op de dag dat je nummer wordt overgezet.



Verder raad ik aan om je telefoon even helemaal uit te zetten, en opnieuw op te starten.
Hoi Scotsman, Dank je voor je reactie.

Wat ik niet begrijp is dat ik gedurende 1 1/2 - 2 uur wel bereikbaar ben geweest gisteravond en daarna niet meer. Ook op dit moment ben ik niet bereikbaar. Het lijkt mij niet dat het 48 uur moet duren om een overzetting te regelen.

Ik heb mijn telefoon meerdere keren uit gezet, weer aangezet, simkaart verwijderd etc maar niets helpt
Nee, 48 uur is een beetje lang. Hier moet een moderator naar kijken, misschien dat je aansluiting een reset nodig heeft. Dat is een van de gouden trucs waar moderators heel veel problemen mee oplossen!
ik hoop het, want dit is frusterend
vreemde is dat als ik op mijn telefoon kijk bij mobiele netwerken hij aangeeft "plaats simkaart" Terwijl de simkaart is geplaatst. Het lijkt of de simkaart niet wordt herkend of niet wordt gevonden
Kun je jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en anders om? Dit noemt men een kruistest en zo zou je kunnen achterhalen of het probleem bij de simkaart of het toestel zit. Wellicht iets om uit te proberen ondanks je kortstondig wel even verbinding had.
Hoi Raytje,

Dank je voor je reactie. Ook andere telefoon geeft ie de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar"
Dat duidt op een simkaart probleem. Iemand van Simyo zal dit vandaag oppakken en je sim mogelijk een reset geven.
Het werkt!!. Ik zie niets van een 3G logo o.i.d. of een simyo logo, maar ik kan bellen. Ik weet alleen niet of ik nu gebruik maak van het juiste netwerk
Of er staat Simyo of er staat KPN. Bij sommige telefoons is dit het laatste.
ik zie niets boven in het scherm staan. Als ik kijk bij mobiele netwerken kan ik kiezen uit vodafone, T-mobile en NL KPN. Ik heb voor de laatste gekozen, maar ik zie geen logo oid boven in het scherm van de telefoon
Ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden. Vreemd.
Hoi Marcel1966,



Welkom bij Simyo en welkom op het forum.



Wat onwijs vervelend dat je problemen hebt met het netwerk. Je nummer is gisterochtend succesvol overgezet. Dit betekent dat je zonder problemen gebruik van onze diensten zou moeten kunnen maken.



Ik zie dat mijn collega van de klantenservice je simkaart inmiddels een reset heeft gegeven. Is het probleem hiermee opgelost?



Ik hoor het graag van je!



Groetjes,

Sean



@Scotsman en Raytje, bedankt voor jullie hulp heren!
Hoi Sean,

De reset heeft niet geholpen helaas, maar uiteindelijk is het opgelost met behulp van de klantenservice

Mijn dank hiervoor
Dat is goed om te lezen! Ik zal mijn collega namens jou bedanken :$



Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!



Groetjes,

Sean

Reageer