Skip to main content
Goedemorgen



Ik heb een prepaid kaart en een internetbundel. Als ik thuis ben dan zit ik op wifi van mijn huis en zodra ik van huis ga dan schakel de telefoon automatisch over naar mijn bundel. Nu heb ik de laatste tijd steeds vaker dat het niet overschakel en dat ik dan ook niets met mijn telefoon kan doen omdat er dan staat alleen noodoproepen. Als ik dan mijn telefoon helemaal uitgezet hebt en weer opgestart hebt doe hij het de ene keer wel en de andere keer niet. Dan moet ik mijn telefoon soms wel een paar keer opnieuw opstarten voordat hij weer normaal doe. Ik heb een Samsung galaxy grand prime. Ligt dat nu aan het netwerk of is er iets met mijn telefoon? Ik kan dan ook niet bellen of gebeld worden en dat vind ik erg vervelend.
Als je de mogelijkheid hebt, zou je je simkaart eens in een andere telefoon kunnen stoppen om te zien of je daar het probleem ook hebt.
Hoi Sjaan1962,



Wat vervelend dat je soms geen bereik lijkt te hebben! Ik kan me goed voorstellen dat je dit zeer onhandig vindt. Hoe lang ervaar je dit probleem al? Vraagt je toestel om een pincode zodra je 'm aan zet? Ik zal toch even een reset uitvoeren. Hiermee haal ik je aansluiting even van het netwerk af, waarna ik 'm weer aanmeld. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk blijkt dit de oplossing te zijn!



Mocht dit niet werken, wil ik je graag adviseren om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen (en vice versa). Dan kun je het beste peilen waar het probleem precies ligt, zodat we samen gerichter een oplossing kunnen vinden.



@ RicoK: Dankjewel voor je input!



Groetjes,

Jihane
Beste jihane ja klopt als ik mijn telefoon weer aanzet moet ik een pincode ingeven. Ik heb nu mijn telefoon helemaal uit gezet. Ik heb er nu ongeveer een maand last van
Hoi Sjaan1962,



Oef, ik kan me goed voorstellen dat je je hier enorm aan stoort. De reset heeft niet geholpen, dus? Graag wil ik van je weten waar je deze problemen allemaal ervaart. Is dit alleen thuis, in je woonplaats, of echt overal? Met die informatie kan ik aan de netwerkspecialisten vragen of er iets bijzonders aan de hand is.



Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Jihane
Goedemorgen jihane, ik weet niet hoe het kan maar nu doe hij weer normaal. Als ik weer problemen krijg hoor je het wel. In ieder geval bedankt. Groet sjaan
Hoi Sjaan1962,



Te gek! Dat is echt heel fijn om te horen 🙂



Ik hoor het graag van je, als ik nog iets anders voor je kan betekenen.



Groetjes,

Jihane

Reageer