Skip to main content
Heei, ik heb -helaas voor simyo- onlangs een abonnement afgesloten bij een andere provider. Hierbij heb ik (via belsimpel) allerlei informatie ingevuld zoals ook 06 en simkaartnummer (heb ik erna gedubbelcheckt!) Nu kreeg ik dus een mail terug dat Simyo heeft gezegd dat ze mijn nummer al niet meer hebben, en/of ze hebben dus de nummerbehoud aanvraag geweigerd. Waar kan dit aan liggen, wat moet ik doen? Zie hieronder ook de mails



Mvg, Koos





__________________________________________________________________________________________________



Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.



In dit geval is het verstandig om even contact op te nemen met je huidige provider, Simyo.

Volgens de gegevens van Ben is het huidige nummer daar niet meer actief. Je kan daarom het beste aan Simyo vragen hoe dat kan.



Met vriendelijke groet,



________________________________________________________________________________________________





Hallo belsimpel,



Ik heb dit bericht ineens gekregen, wat moet ik hiermee doen, waaraan kan dit liggen? ( ik heb al gedubbelcheckt: 06 nummer, provider uiteraard, simkaartnummer (vanaf mijn simyo geplukt))

Ik wil graag mijn nummer behouden, het abonnement moet ook pas ingaan als de ander stopt.



Ik hoor graag van jullie 



Met vriendelijke groet,







_________________________________________________________________________________________________





Beste klant,

Bij de bestelling van je Ben abonnement heb je nummerbehoud aangevraagd. Deze aanvraag is afgewezen door je huidige aanbieder.

De reden van de afwijzing is dat je huidige mobiele nummer niet in gebruik is bij de aanbieder die je hebt opgegeven.

Ik bied je de volgende mogelijkheden aan:

• Als je niets doet, dan zal je tijdelijk mobiele nummer 60 dagen nadat je order is geplaatst worden geactiveerd. Vanaf dat moment zal dit je nieuwe mobiele nummer worden en ook zal je abonnement ingaan.

• Wil je direct gebruik maken van je Ben abonnement met het ‘tijdelijk’ nummer en afzien van nummerbehoud? Bel dan de klantenservice van Ben om dit door te geven. Je tijdelijk mobiele nummer wordt dan binnen 48 uur actief en je abonnement gaat dan ook in.

• Heb je het abonnement niet via één van onze winkels besteld en je wil het huidige nummer behouden, bel dan met mijn klantenservice om je volledige order te annuleren. Het contract bij Ben zal beëindigd worden en je blijft contractant bij je huidige aanbieder.

• Als je je huidige nummer wil behouden en je hebt je telefoon wel via één van onze winkels besteld, ga dan naar de winkel waar je je abonnement
Hoi k11,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te zien dat je bij ons weggaat 😞 Natuurlijk gaan we je missen.



Helaas komt het vaker voor dat een nummerbehoudaanvraag via Ben niet helemaal lekker loopt. Mijn vermoeden werd bevestigd toen ik in jouw gegevens keek. Hier zie ik dat er geen aanvraag bij ons ingediend is. Omdat wij officieel onder KPN vallen, wil Ben in de meeste gevallen de aanvraag ook indienen bij KPN in plaats van bij ons. Je bent natuurlijk geen klant van KPN en krijgt om die reden de melding dat jouw nummer hier niet in dienst is.



Hoe lastig het ook is, kan ik niets anders dan je doorsturen naar of BelSimpel of Ben. Persoonlijk vermoed ik dat je bij Ben moet zijn omdat zij de aanvraag hebben ingediend. Houd je ons ook even op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Dat was m. Ze hadden het naar KPN gestuurd ipv Simyo
Hoi K11,



Helaas gebeurt dat vaker de laatste tijd. Het is in ieder geval geen onwil vanuit onze kant, ook al zien we je liever niet gaan!



Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer