Skip to main content
Internet op mijn telefoon werkt nog steeds prima, maar ik kan niet meer bellen. Linksbovenin staat ook niet meer Simyo. Ik heb een One Plus 3T. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Hey raoul,



ik denk dat je op de een of andere manier geen verbinding meer kan maken met het netwerk.

Waarschijnlijk is dit snel opgelost nadat er een reset op je netwerk is gedaan door een moderator.



Groet Paul.
Hoi Raoul,



Welkom op 't forum :)



Wat vervelend dat je geen verbinding kan maken met het netwerk.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en je simkaart gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even voor 10 minuten je toestel uit. Heeft het geholpen?



Zo niet, probeer eens handmatig het KPN netwerk te selecteren. Die doe je door in je instellingen naar mobiele netwerken/aanbieder te gaan.



Ik hoor graag van je!



@PaulH bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Fijn, het werkt weer! Dank voor het regelen Caspar.
Hoi Raoul,



Wat fijn om te horen dat het weer werkt! Namens Caspar: erg graag gegaan :)



Groetjes,

Samantha
Ik kan niet bellen met het nr.0909 -1333 hoe kan dat?
Hoi Smas46Robot,



Welkom op het Simyo forum!



Goed dat jij je vraag bij ons komt stellen. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waarom je niet kunt bellen met dit nummer.



Het is niet mogelijk om te bellen naar de zogenaamde 'entertainment nummers' als 0909- en 0906-nummers. Dat is een dienst die we niet aanbieden. De kosten voor deze nummers kunnen erg oplopen en wij hebben om die reden besloten jouw aansluiting hiervoor te blokkeren. Deze blokkade kan helaas niet opgeven worden. Uit bescherming voor onze klanten. Wil je toch met dit nummer bellen? Dan kun je dit doen via bijvoorbeeld je vaste lijn of een telefoon van iemand anders. Denk dan alsnog wel aan de hoge kosten die deze nummer met zich meebrengen.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Angela

Reageer