Skip to main content
Waarom kunnen wij vanaf donderdag ( 3 personen) niet bellen en gebeld worden? Postcode gebied 1731 LN
Hoi simonexxx,



Ik heb de storingskaart van KPN opgezocht en op deze postcode is er op dit moment geen storing. Wil je even controleren of alles nu wel in orde is? Eventueel de toestellen uitzetten en na een kwartiertje opnieuw starten om een nieuwe verbinding te forceren.



Succes en laat even een reactie achter.
Dat hebben wij al meerdere keren gedaan, uit gezet enz. Onze zoon heeft mobiel internet en dat doet het ook niet. Heel af en toe dat een telefoon het even doet maar voor de rest niet. Nu is zijn er van de week hier achter bij een steunmast wel werkzaamheden geweest dat was op Dinsdag 23 Augustus. Ook komen er berichten binnen na een aantal uren over gemiste oproepen, die wij dan zelf gedaan hebben, dus dat klopt ook niet
Hoi simonexxx,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet kunt bellen en/of gebeld kunt worden. Ik zal mijn uiterste best doen om dit op te lossen.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan is opgelost. Als het heeft gewerkt, laat je het dan weten? Dan zal het ook werken voor je zoontje.



Is het probleem nog niet opgelost? Kun je dan jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel? Zo kunnen wij vaststellen of het probleem ligt aan het toestel of aan de simkaart.



Laat je het weten?



Franswon, ik heb je gemist! Ligt waarschijnlijk aan mij, maar leuk je te zien! Dankjewel.



Groetjes,

Ilias
Vriendelijk bedankt voor je reageren. Vanmorgen heb ik ook al met een collega van je gesproken, zij heeft ook de sim kaart gereset, toen deed de telefoon het nog niet, later bij de buren gevraagd en die hadden het zelfde probleem, maar nu lijkt alles wel weer te werken, van onze zoon weet ik dat nog niet ivm zijn werk.



M.vr.gr.



R.S. Scholl
Hoi Simonexxx,



Bedankt voor de update. Goed om te lezen dat jouw aansluiting weer goed werkt! Kan je zoon inmiddels ook weer bellen en internetten?



Groetjes,

Sean
ja alledrie zijn we weer tevreden!
Hoi simonexxx,



Ge-wel-dig! Enorm blij om dit te lezen. Nu ook nog eens een heerlijk weertje erbij! Iedereen is gelukkig!



Geniet ervan!



Groetjes,

Ilias

Reageer