Skip to main content
Ik kan niet naar 0900 nummers bellen, terwijl dit volgens mij wel aanstaan? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel naar 0900 nummers kan bellen?
Hoi 14tam14,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je niet naar informatienummers kunt bellen. Je hebt deze optie inderdaad aanstaan, daarom heb ik de instelling voor de zekerheid een reset gegeven. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?



Ik hoor graag van je of het daarna wel werkt! Hou je er wel rekening mee dat het bellen naar een 0900 nummer buiten je bundel valt? Je vindt alle informatie hierover op deze pagina.



Groetjes,

Sean
Hoi Sean,



Het is trouwens een 0909 nummer, maar dat is hetzelfde toch? hij geeft nog steeds aan dat ik geen toegang heb en dat ik voor meer informatie met 1200 moet bellen.



Groetjes,

Tamara
Hoi Tamara,



Bedankt voor je reactie!



Dat is helaas niet hetzelfde. 0909- en 0906-nummers zijn zogenaamde 'entertainment nummers'. Daar kan je met een Simyo aansluiting niet naartoe bellen.



Je kunt wel bellen naar servicenummers (0800 en 0900). Meer informatie daarover vind je op deze pagina.



Heb je nog andere vragen?



Groetjes,

Sean
Hoi Sean,



Ondanks dat jij er goed uitziet op de foto, vind ik het erg jammer dat Simyo deze service niet beidt...

De kans is groot dat ik hierdoor ga overstappen.



Groetjes,

Tamara

p.s. jij mag me altijd een berichtje sturen 😉
Hoi 14tam14,



Zo jammer dat je hierdoor wilt overstappen! 😞 En dat terwijl we zo'n knappe moderator hebben!



Groetjes,

Asma

Reageer