Skip to main content
Als ik met mijn samsung galaxy mini bel is er 1 persoon die ik niet meer kan bereiken. automatisch gaat het antwoordappaat aan. Ik krijg dan ook de melding doorschakelen actief. Ik heb bij de optie doorschakelen actief gekeken en kan daar niets veranderen. Ik heb het nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd. van andere telefoons kan ik het nummer wel bereiken. Degene zegt ook zelf bereikbaar te zijn. Op een forum las ik dat het met de simkaart te maken zou kunnen hebben. Het vreemde is dat dit het alleen gebeurt bij dit ene nummer en dat het eerder niet zo was.
Hoi Loeshek,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je bij 1 nummer deze melding krijgt.



Ik durf niet direct te zeggen of jij degene bent met de doorschakeling of de persoon die jij probeert te bereiken. Wanneer je alle doorschakelingen tegelijk wil uitschakelen, toets je ##002# [zend] in. Eigenlijk bel je dus naar deze code. Je krijgt dan de melding dat alle doorschakelingen uitgezet zijn die eventueel op het netwerk zijn toegevoegd.



Wil je dit eens proberen en daarna proberen de persoon die je wilt bereiken te bellen? Ik hoor graag of het lukt.



Groetjes,

Angela

Reageer