Skip to main content
Afgelopen maandag 12/9 zou mijn nummer worden overgezet, van prepaid kaart telfort naar abonnement simyo. Dit is tot op heden niet gebeurd. Meerdere malen gebeld met klantenservice maar krijg geen duidelijk antwoord waarom het niet gelukt is en wanneer het wordt overgezet. In de tussentijd kan ik niet bellen, smsen, whatsappen en wordt geen reden gegeven waarom de overzetting nummerbehoud niet is gelukt. Met het tijdelijke nummer kan je niet bellen of internet omdat dit hoge kosten met zich meebrengt.

Hierbij wil ik jullie verzoeken om vandaag te regelen dat ik mijn telefoon kan gebruiken met het nummer dat is aangegeven om te behouden.



MVG,

Simone
Hoi Simone73,



Welkom op het Simyo forum!



Wat onwijs vervelend dat je nummer nog niet is overgezet. Zoals je inmiddels van mijn collega hebt gehoord, hebben we te maken met een KPN storing. Hierdoor heeft het nummerbehoudproces enige vertraging opgelopen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik wil je voor nu adviseren contact op te nemen met Telfort, zodat zij jouw nummer kunnen heractiveren. Zodra de storing voorbij is, zullen wij het nummer alsnog overnemen en kun je gebruik maken van je Sim Only abonnement. De dag voordat je nummer overgaat zullen we je per e-mail op de hoogte stellen.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean

Reageer