Skip to main content
graag even mijn kaart resetten kan al een week niet bellen
Hoi Sierduik,



Welkom op het Simyo Forum.



Super lastig dat je al een week niet bereikbaar bent! Laten we dit samen met je gaan oplossen :)



Ik heb een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart. Hiermee heb ik jouw simkaart als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Om deze reset af te ronden, wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten. Laat je weten of dit geholpen heeft?



Zo niet, dan wil ik graag weten of jouw simkaart wel werkt in een andere telefoon en een andere simkaart in de jouwe. Zo kunnen we precies zien waar het probleem precies ligt. Bedankt alvast :)



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,



Bedankt voor de tips ik heb het uitgevoerd en als ik opnieuw opstart en een netwerk kies doet hij het even om daarna weer een stille dood te sterven, ga het nog wel even in een ander toestel proberen :?
Hoi sierduik,



Wat vreemd dat je nog steeds niet goed bereikbaar bent.



Super dat je het gaat uitproberen in een ander toestel. Ik ben heel benieuwd wat er dan gebeurt. We horen graag van je!!



Groetjes,

Caspar
Hallo Caspar, het lijkt erop dat het is opgelost. Ik was zaterdag bij Vitesse in Arnhem en had daar wel volle bak ontvangst en hier thuis in Almere maar een streepje. Mijn dochter Diana heeft een zelfde toestel S5 mini bij Tele 2 en heeft ook af en toe geen netwerk. Bij mij werd het echt vervelend ben penningmeester van de plaatselijke FC en kon niets meer overmaken en geen SMS versturen.
Hoi Sierduik,



Je geeft aan dat het opgelost is en later in je bericht meld je dat je thuis nog steeds maar 1 streepje bereik hebt. Heb je jouw simkaart in een andere telefoon getest en werkte dit beter? Is dit de reden dat je aangeeft dat het opgelost is?



Ik hoor het graag van je!



Groetjes,

Angela

Reageer