Skip to main content
Beste simyo,

ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft waarbij een nano simkaart nodig was. Die heb ik vandaag binnen gekregen alleen het wilt niet verbinden met het netwerk, ik heb alles al geprobeerd, aan en uit zetten, simkaart eruit halen. Zelfs in een andere telefoon gedaan, daar zegt het ook dat het niet wilt verbinden. Wat kan ik nu nog doen?
Heb je de simkaart geactiveerd?
Ja.
Hoi HannavB,



Leuk dat je weer terug bent op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je geen verbinding kunt maken met het netwerk. Ik ben bang dat er iets mis is gegaan bij het activeren van je nieuwe simkaart, want ik zie dat er vanmorgen pas een e-mail is gestuurd met de bijbehorende Pin- en Pukcode. Heb je deze ontvangen? En werkt je simkaart nu wel naar behoren?



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt!
Ja, heel erg bedankt!
Super 🙂 Graag gedaan!



Laat je het weten als je ik je nog ergens anders mee kan helpen?



Groetjes,

Sean

Reageer