Skip to main content
Plotseling krijg ik de melding niet aangemeld bij het netwerk toestel uitgeschakeld en opnieuw gestart blijft hetzelfde.
Hallo Koosvanderburg,



Welkom op het Simyo forum.



Heb je al gecontroleerd of er eventueel een storing op je postcode is? https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen.htm



De laatste meldingen komen voornamelijk uit: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Almere, Utrecht, Amersfoort, Haarlem, Nijmegen, Eindhoven, en Alphen Aan Den Rijn.





As dit niet het geval is raad ik je aan je toestel uit te zetten, simkaart en (indien mogelijk) de batterij te verwijderen, minuut of 10 wachten, alles terugplaatsen en je toestel weer aanzetten, hiermee doe je een reset en wordt je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk als het goed is.
Hoi Koosvanderburg,



Welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je problemen hebt met het netwerk.



Er zijn vooralsnog geen storingen in jouw woonomgeving bekend.



Franswon heeft al een goede tip gegeven en mijn collega van het e-mailteam heeft jouw simkaart een reset gegeven. Daarmee wordt jouw aansluiting opnieuw aangemeld op het netwerk.



Heeft dit het probleem opgelost?



Groetjes,

Sean



@Franswon bedankt 😃

Reageer