Skip to main content
Beste lezers,



Ik heb vorige week een 2-jarig abbonnement afgesloten bij KPN. Deze gaat 6 juni van start. Ikzelf heb op het moment een maandopzegbaar-abbo van SIMYO. Moet ik mijn SIMYO stop zetten vanaf de maand juni of wordt dit automatisch geregeld door KPN?



Hoop voor een snelle reactie!
Bij nummerbehoud gaat dat vanzelf, anders zelf opzeggen.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-nummer-meenemen-naar-een-andere-p-30?c=17
Hoi MouradDoudouh,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te zien dat je gaat overstappen. Gelukkig blijf je binnen de familie ;)



Zoals Raytje aangeeft, hoef je zelf niets te doen als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Je abonnement wordt bij ons stopgezet door KPN. Neem jij jouw nummer niet mee? Dan zal jij jouw contract met ons zelf moeten opzeggen. Dit doe je via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement. Helemaal onderaan vind je de optie 'abonnement opzeggen'.



Let erop dat je alle stappen doorloopt. Je krijgt een bevestiging per e-mail zodra je bundel opgezegd zijn. Heb je deze niet gehad? Heb je niet alle stappen doorlopen en heb je de opheffing niet bevestigd. Let hier op 🙂



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Raytje, heel erg bedankt voor je antwoord.



Groetjes,

Angela

Reageer