Skip to main content
Beste mensen,



Ik wil graag overstappen van prepaid naar een abonnement binnen simyo.

Als ik dan via Mijn Simyo die keuze maak, geeft hij aan dat ik het nummerbehoud nog niet heb afgerond.



Maar ik zit toch al bij  Simyo?



Wat is nu de volgende stap?



Groeten Jan
Welkom op het forum Jan Z,



Kan je aangeven op welke manier je probeert over te stappen? Het is niet meer de bedoeling dat je een geheel nieuwe bestelling plaats. Je kunt tegenwoordig vanaf je prepaid account eenvoudig overstappen. In dit topic staat aangegeven wat je precies moet doen.



Groetjes,



Alex
Hallo Alex, dank voor je reactie.



Ik probeer het juist via mijn Simyo. Als ik op overstappen naar abonnement klik, krijg ik daarna de boodschap ERROR nummerbehoud nog  afgerond.



Groeten Jan
Beste Jan Z,



Wij hebben dit bij deze laten aanpassen door onze IT afdeling. Wij adviseren je het nogmaals te proberen. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Arie
Hallo Arie.



ja hoor het lijkt te werken.

Ik wacht nog even omdat ik net een maandabonnement heb voor internet.



Klopt het dat je als simyoklant toch aansluitkosten moet betalen bij het overstappen van Simyo prepaid naar Simyo abonnement?



Groeten Jan
Arie, ik bedoel natuurlijk een maandbundel.



Groeten Jan
Beste Jan Z,



Ik begrijp dat je een internet maandbundel bedoeld. Het klopt inderdaad dat er aansluitkosten worden gerekend voor het overstappen van prepaid naar een abonnement. Dit moet namelijk handmatig worden overgezet. Je kan het zien als administratiekosten.



Groetjes,



Arie

Reageer