Skip to main content
Als ik via mijn simyo - overstappen naar simonly abonnement - de overstap wil regelen, verschijnt er "error-nummerbehoud nog niet afgerond" en kan ik dus niet verder. iK  heb dus al een Simyo prepaid nummer. Wat nu?

Eddy
Welkom op het forum eddy,



Kan je aangeven op welke manier je probeert over te stappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement? In dit topic staat precies uitgelegd hoe je kunt overstappen. Kun je aangeven of het is gelukt?



Groetjes,



Alex
Hallo Alex,

ik had het dus gedaan zoals het in het topic staat, maar nadat ik aanklik "overstappen naar simonly abonnement"  komt de melding "Error - nummebehoud nog niet afgerond" op het scherm. Dus lukt het nog steeds niet tot dus ver. Misschieb heb ik ooit eens iets uitgeprobeerd met nummerbehoud en is die melding steeds blijven staan. Ik weet het niet, maar het zou mooi zijn als ik toch kan overstappen, met verrekening van de eerste factuur met het prepaid beltegoed. Ik hoop dat je hiermee verder kunt..

gr,

eddy



Welkom op het forum eddy,



Kan je aangeven op welke manier je probeert over te stappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement? In dit topic staat precies uitgelegd hoe je kunt overstappen. Kun je aangeven of het is gelukt?



Groetjes,



Alex


Beste eddy,



Wij zullen dit laten aanpassen door onze IT afdeling. Wij verzoeken je het in de loop van de week nogmaals te proberen. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,

Reageer