Skip to main content
Hallo,



Onlangs heeft mijn vriendin ook een symio sim-only abonnement aangevraagd, aangezien haar huidige abonnement stopt. 

Ze wilde graag een nieuw nummer, dus de gegevens over nummerbehoud heeft ze niet ingevuld.

Binnenkort zal de simkaart binnenkomen want ze kreeg hiervoor ook een mailtje dat het Symio startpakket is verstuurd.

En in dat mailtje stond ook:



"Hoewel je aanvraag voor nummerbehoud nog in behandeling is, adviseren we je de simkaart wel te activeren. Zo bel je direct met je huidige nummer op het moment dat deze wordt overgezet naar Simyo."



En nu vragen wij ons af wat hier mis gaat, aangezien ze niet nummerbehoud heeft aangevraagd. Of is dit een standaardmail naar alle mensen die het startpakket binnen krijgen?
Opgelost. Zodra  het pakket binnen is kan er worden ingelogd. Bij de eerste keer inloggen zal een formulier verschijnen als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Zo niet, dan niet. Dus een kwestie van afwachten. Als er toch per ongeluk nummerbehoud was aangevraagd moest ik even bellen zodat ze het recht konden zetten. (aldus telefonisch medewerker Symio)
Beste niekje,



Dit is inderdaad het geval. Wij adviseren je om het even af te wachten. Laat even weten als je de kaart binnen hebt zodat wij het voor je kunnen checken.



Groetjes,



Arie

Reageer