Skip to main content
Sinds vandaag is mijn abonnement van Vodafone afgelopen.

Ik heb nu een abonnement bij Simyo.

Ik heb een nieuwe simkaart gehad met een tijdelijk nr omdat mijn eigen nummer 26-11 word geportreteerd.

Vandaag dus mijn simkaart in mijn telefoon geplaats na activering maar helaas geen telefoonisch bereik.



Ook heb ik, omdat ik een nieuwewe telefoon heb, een nanosim met mijn eigen nr aangevraagd en geactiveerd, helaas geen sms gekregen dat ik hem kan gebruiken vandaag.



Weet iemand antwoord op mijn probleem.
Welkom op het forum Erna,



Ik zie dat je nano simkaart geactiveerd is. Je nieuwe pin en pukcode kun je ook terug vinden op je persoonlijke pagina - gegevens en instellingen. Mocht de simkaart niet werken heeft dit te maken met of een simlock of er moet nog worden gesynchroniseerd met iTunes. Om dit te doen moet je de simkaart in het toestel stoppen. Vervolgens koppel je het toestel aan je computer en wacht je tot iTunes is opgestart. Er zal automatisch gevraagd worden om te synchroniseren. Mocht het niet lukken, verneem ik het graag.



Groetjes,



Alex
Bedankt voor je reaktie, alles doet het inmiddels met hulp van de telefonische klanten service



Erna
Hey Erna,



Goed om te horen dat alles werkt. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer