Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds kort een abonnement bij simyo en afgelopen week is het bedrag van mijn eerste factuur van mijn rekening gehaald. Tot mijn grote verbazing staat er op mijn simyo dat ik het factuur niet heb betaald en hebben jullie mijn internet en bellen afgesloten. Doordat ik dus niemand kan bellen kan ik jullie alleen bereiken via een de forum en via de mail. Ik ben erg boos. Ik heb mijn ten eerste veel te hoge factuur gewoon op tijd betaald. Ik heb er ook gewoon bewijs voor. Ik weet niet hoe sloom jullie administratie is en hoe lang zij doen met het verwerken ervan maar we zijn nu een week verder en het zal toch allang moeten worden verwerkt. Wat een teleurstelling is dit zeg. 

Ik wil mijn internet en bellen terug, want ik heb er het recht op. Ik heb gewoon netjes betaald. Wat kan ik doen via het internet om dit op te lossen?





Claudia Nzeba 
Welkom op het forum lacongolia,



Ik heb je aansluiting en je afgelopen factuur even bekeken. Op dit moment is je aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik.



De factuur was hoog, omdat je afgelopen maand meer hebt verbruikt dan het gegeven aantal minuten. Dat betekent dat een deel van je verbruik buiten de bundel is gevallen. Je bent dus niet afgesloten omdat je een factuur niet zou hebben betaald.



Ik heb je een email gestuurd met daarin de instructies over hoe de aansluiting weer kan worden geactiveerd.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum lacongolia,



Ik heb je aansluiting en je afgelopen factuur even bekeken. Op dit moment is je aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik.



De factuur was hoog, omdat je afgelopen maand meer hebt verbruikt dan het gegeven aantal minuten. Dat betekent dat een deel van je verbruik buiten de bundel is gevallen. Je bent dus niet afgesloten omdat je een factuur niet zou hebben betaald.



Ik heb je een email gestuurd met daarin de instructies over hoe de aansluiting weer kan worden geactiveerd.



Groetjes,



Alex





Hallo,



Dus je bedoelt dat mijn INTERNET verbruik te hoog is en niet mijn minuten. Ik heb namelijk nog minuten over. Graag zou ik willen weten hoe jullie de kosten van internet buiten de bundel berekenen. Ik heb het nergens kunnen terug vinden.



mvg,



Claudia Nzeba 
Hoi Lacongolia,



Wanneer je buiten je bundel gaat internetten betaal je 15 cent per MB.

Reageer