Best Simyo medewerker,
Vanaf morgen wordt mijn huidige mobiele nummer van T-mobile overgezet voor mijn nieuwe sim only-abonnement bij jullie. Nu zou -volgens mij- alles door jullie geregeld worden met T-mobile om het nummer over te zetten en het abonnement te beeindigen, maar heb ik tot nu toe geen bevestiging van T-mobile hierover ontvangen...
Mijn vraag is hoe het komt dat ik tot nu toe niets heb gehoord van T-mobile.
Vriendelijke groet,
E. de Beer.
Bladzijde 1 / 1
Beste debeer,
Wij zeggen het abonnement op per de datum waarop wij het nummer overnemen van T-Mobile. Waarom je geen bericht van T-Mobile hebt ontvangen kan ik je niet vertellen. Neem hiervoor even contact op met T-Mobile.
Groetjes,
Arie
Wij zeggen het abonnement op per de datum waarop wij het nummer overnemen van T-Mobile. Waarom je geen bericht van T-Mobile hebt ontvangen kan ik je niet vertellen. Neem hiervoor even contact op met T-Mobile.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.