Skip to main content
Ik wil een strippenkaart voor web to go kopen maar als ik inlogd kom ik alleen bij gegevens over mijn telefoon en niks van web to go.

Ik moest van de klanten service gister mijn beltegoed opwaarderen en dan was het geregeld. Nou mooi niet en ik zit nu wel serieus te stressen. geen internet betekend zakelijke in de problemen. Er moet nu snel worden geregeld dat er ik een strippenkaart kan kopen. als de 10 euro op is die er bij zat heb ik geen internet meer. De zakelijke problemen die dan eventueel ontstaan zullen op simyo worden verhaald.  Ik meld dit nu via het forum omdat ik telefonisch niet verder kom dan in de wacht staan en die tijd is er niet.
Beste Foxy,



Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels het webtegoed hebt opgewaardeerd. Ook blijkt dat je inmiddels een strippenkaart hebt aangevraagd. Wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Het is inderdaad erg druk de laatste tijd waardoor wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn geweest. Inmiddels is dit probleem opgelost.



Om even in te gaan op de zakelijke problemen die eventueel hebben kunnen ontstaan en de kosten die hiermee gepaard gaan. Deze kan je niet verhalen op Simyo. Wij bieden geen zakelijke aansluitingen aan, enkel particulier. Als jij ervoor kiest om de aansluiting zakelijk te gebruiken is dat een eigen keuze en kan je hier verder geen rechten aan ontlenen.



Groetjes,



Arie
Openen van een nieuw topic lukt niet, dan maar op deze manier proberen:



Beste moderator, sinds vorige week maak ik gebruik van een dongel van simyo voor internet op mijn laptop i.v.m. verhuizing. Afgelopen vrijdag is deze (waarschijnlijk) geblokkeerd vanwege de fair use policy. Op de website van simyo wordt aangegeven dat je telefonisch contact dient op te nemen om de dongel te laten deblokkeren. Gisteren heb ik 8x gebeld, maar na minstens 8x 10 min. in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding verbroken. Vandaag opnieuw geprobeerd, maar ik kreeg te horen dat jullie t/m vrijdag telefonisch niet bereikbaar zijn. Kunnen jullie de dongel z.s.m. deblokkeren? Klanten van me zitten te wachten op een reactie per mail, maar op deze manier kan ik niet op internet. Alvast bedankt en met vriendelijke groet.
Hey Sight,



De reden dat je geen gebruik van jouw web to go aansluiting kan maken is het feit dat jouw webtegoed te laag is. Indien je jouw tegoed opwaardeert, zal de blokkade verwijderd worden. Zou je even kunnen laten weten of het jou gelukt is?
Beste Wayne, bedankt voor je snelle reactie. Maar waarom moet ik mijn web tegoed opwaarderen? Ik heb al een 10-strippenkaart bij jullie gekocht waarvan er nog vier strippen over zijn. Die wil ik gewoon nog gebruiken en er daarna vanaf zijn. Over enkele dagen ligt er namelijk gewoon een internetverbinding bij mij thuis. Ik wil dan niet nu weer voor een paar euro aan webtegoed moeten besteden die ik toch niet ga gebruiken. Dit grapje heeft me ondertussen al 50 euro gekost en ik wil gewoon mijn strippenkaart opmaken, niets meer en niets minder. Met vriendelijke groet.
Beste Sight,



Je moet meer dan € 4 webtegoed hebben om überhaupt verbinding met het netwerk te kunnen maken. Dit is de reden dat wij je adviseren om het webtegoed op te waarden als je de laatste vier strippen wil kunnen gebruiken.



Groetjes,



Arie

Reageer