Ik heb nog geen terugkoppeling gehd over mijn nummerbehoud aanvraag. Wat is hier de status van?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum rodepo,
We hebben contact gehad met de nummerbehoudafdeling. We hebben terugkoppeling gehad van je vorige provider. Het telefoonnummer kan per 17/2/13 worden over gezet. Omdat we niet eerder dan 2 maanden van te voren een verzoek mogen indienen, kan je vanaf 17/12/12 een email sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Zij kunnen vanaf die datum een nieuw verzoek indienen.
Groetjes,
Alex
We hebben contact gehad met de nummerbehoudafdeling. We hebben terugkoppeling gehad van je vorige provider. Het telefoonnummer kan per 17/2/13 worden over gezet. Omdat we niet eerder dan 2 maanden van te voren een verzoek mogen indienen, kan je vanaf 17/12/12 een email sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Zij kunnen vanaf die datum een nieuw verzoek indienen.
Groetjes,
Alex
Waarom krijgt de een wel reactie en de andere niet?
Omdat ik geen reactie krijg (of ik doe iets niet goed) stel ik mijn vraag maar opnieuw,
waarom duurt het zo lang om mijn oude nummer weer te activeren?
Betreft een nummer van low call (is simyo) naar een nieuw abo van simyo.
waarom duurt het zo lang om mijn oude nummer weer te activeren?
Betreft een nummer van low call (is simyo) naar een nieuw abo van simyo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.