Skip to main content
Goedemorgen,



Ik heb een sim only abonnement aangevraagd en wil graag mijn nummer behouden (Hi tot 1 jan 2013). 



Op 24 oktober via de site bestelling gestart, maar nummerbehoud kon ik niet invullen omdat de datum te ver vooruit lag, dus toen heb ik de bestelling niet afgerond. twee weekjes gewacht (30 okt), weer naar de site gegaan en alsnog nummerbehoud aangevraagd en mijn bestelling voltooid.



Ik wilde vervolgens niet direct mijn sim activeren omdat ik eerst zeker wilde weten dat mijn nummerbehoud in behandeling was genomen, anders zou ik immers direct al abo kosten gaan betalen. Omdat ik niets hoorde heb ik op  5 nov gebeld en mij werd me verzekerd dat het nummerbehoud aangevraagd was maar dat er een storing was geweest waardoor ik nog geen bericht had gehad. Daarnaast raadde hij mij aan mijn kaart alvast te activeren. 



Nu zijn we weer twee weken verder, ik heb nog steeds geen mail ontvangen met een bevestiging voor nummerbehoud oid. En op de website kan ik geen status vinden maar wel zien dat ik nog 100 procent van mijn bundel heb die geldig zou zijn tot 30 november..



Mijn vragen:

- Wanneer krijg ik nieuws over mijn nummerbehoudaanvraag?

- Waarom staat er dat mijn bundel tot 30 november geldig is terwijl hij pas in hoort te gaan als mijn nummer wordt overgezet?



alvast bedankt,



vr gr Bart Koopman
Over nummerbehoud kan ik niks zeggen, dat hoort Simyo te doen.



Uit eigen ervaring weet ik wel dat de bundel eerder ingaat, maar dat je er zeker GEEN gebruik van moet maken omdat het een tijdelijk nummer is. Alle gebruik valt dan buiten de bundel prijzen. In het overzicht staat dus al wel vermeld dat je een bundel hebt.
Goedemorgen,



Ik heb een sim only abonnement aangevraagd en wil graag mijn nummer behouden (Hi tot 1 jan 2013). 



Op 24 oktober via de site bestelling gestart, maar nummerbehoud kon ik niet invullen omdat de datum te ver vooruit lag, dus toen heb ik de bestelling niet afgerond. twee weekjes gewacht (30 okt), weer naar de site gegaan en alsnog nummerbehoud aangevraagd en mijn bestelling voltooid.



Ik wilde vervolgens niet direct mijn sim activeren omdat ik eerst zeker wilde weten dat mijn nummerbehoud in behandeling was genomen, anders zou ik immers direct al abo kosten gaan betalen. Omdat ik niets hoorde heb ik op  5 nov gebeld en mij werd me verzekerd dat het nummerbehoud aangevraagd was maar dat er een storing was geweest waardoor ik nog geen bericht had gehad. Daarnaast raadde hij mij aan mijn kaart alvast te activeren. 



Nu zijn we weer twee weken verder, ik heb nog steeds geen mail ontvangen met een bevestiging voor nummerbehoud oid. En op de website kan ik geen status vinden maar wel zien dat ik nog 100 procent van mijn bundel heb die geldig zou zijn tot 30 november..



Mijn vragen:

- Wanneer krijg ik nieuws over mijn nummerbehoudaanvraag?

- Waarom staat er dat mijn bundel tot 30 november geldig is terwijl hij pas in hoort te gaan als mijn nummer wordt overgezet?



alvast bedankt,



vr gr Bart Koopman




Beste Bartkoopman,



Welkom op het forum!

Het eerste verzoek voor nummerbehoud is afgewezen door je huidige provider. Door de afdeling nummerbehoud is er een nieuw verzoek ingediend voor nummerbehoud voor 31-12-2012. Er is nog geen antwoord ontvangen van je huidige provider op het nieuwe verzoek. Je bundels zijn nog niet actief omdat je nummerbehoud hebt aangevraagd. De bundels gaan pas actief op het moment dat je telefoonnummer is overgenomen door Simyo. Wanneer je nu gebruik gaat maken van het tijdelijke telefoonnummer van Simyo ga je buiten de bundel kosten betalen. Zolang je telefoonnummer nog niet is overgenomen door Simyo kan je gebruik maken van je huidige simkaart.
Beste Natascha,



Nog bedankt voor je reactie. Ik heb de afgelopen twee weken nog geen verder nieuws gekregen over de status van het nummerbehoud. Is het normaal dat het zo lang duurt?



Met vriengelijke groet,



Bart
Hey bartkoopman,



WIj hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Het nummerbehoud zal op 31-12 uitgevoerd worden.
Beste Wayne,



Bedankt voor je reactie, en de bevestigingsmail. Dat wordt het nieuwe jaar aftrappen met een nieuwe provider 🙂
Hoi bartkoopman,



Graag gedaan. Veel belplezier in 2013!

Reageer