Skip to main content
sinds de update naar marshmallow 6.0 kan ik zelf wel bellen maar niet meer gebeld worden....
Hoi help 2000,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je niet gebeld kan worden sinds de update. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie niks raars. Ik heb wel een reset op je simkaart uitgevoerd en alle instellingen daarmee opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.



Verder ben ik benieuwd of je niet gebeld kan worden door één nummer of door meerdere nummers. Dit is belangrijk om te weten voor als de reset niet heeft geholpen.



Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Caspar
We hebben verder gezocht en blijkt dat het van de update van Marsmallow komt, nu terug gezet naar fabrieks instelli ngen, en alles werkt weer. De home knop, alle andere functies en ik kan weer gebeld worden.Maar weet nu natuurlijk niet of dat door jou handeling komt of door die van ons..wanneer is de simkaart reset uitgevoerd?
Hoi Help 2000,



Wat fijn om te horen dat alles intussen weer werkt! De reset is uitgevoerd terwijl Caspar zijn bericht aan het tikken was. Dat was dus op 23 augustus. Misschien was het de reset, maar wellicht was het inderdaad jouw handeling. Er leiden meerdere wegen naar Rome, dus het belangrijkste is het resultaat.



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer