Beste Simyo,
Een aantal dagen geleden heb ik het bericht gekregen dat mijn vorige provider heeft aangegeven dat mijn simkaartnummer onjuist is.
Nu heb ik met mijn vorige provider gebeld en zij hebben aangegeven dat nummerbehoud weer opnieuw in werking is gesteld.
Mijn vraag is of jullie dit al van hun hebben doorgekregen. Of moet ik ook nog aan jullie de juiste gegevens doorgeven?
Groetjes,
Sophia
Bladzijde 1 / 1
Beste sophiavanderhoek,
Wij verzoeken je ons te voorzien van het juiste simkaartnummer zodat wij een nieuw verzoek voor je kunnen indienen. Je kan hiervoor een mailtje met je daarbij je tijdelijk Simyo nummer en het juiste simkaartnummer sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email].
Groetjes,
Arie
Wij verzoeken je ons te voorzien van het juiste simkaartnummer zodat wij een nieuw verzoek voor je kunnen indienen. Je kan hiervoor een mailtje met je daarbij je tijdelijk Simyo nummer en het juiste simkaartnummer sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email].
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.