Skip to main content
Beste medewerker, Ik wist niet waar het verhaal moest posten omdat er een aantal dingen tegelijk speelt.



Vanaf 5 oktober heb ik een nieuw abb via Vodafone afgesloten. Ik wilde graag mijn oude simyo tel nummer behouden (pre-paid). We zijn nu een maand verder en ik heb inmiddels een nieuwe simkaart van Vodafone ontvangen die in de Iphone past. Die kaart werkt niet omdat ze blijkbaar nog steeds wachten de go van Simyo. Van Vodafone krijg ik ook geen concreet antwoord waarom het zo ontzettend lang moet duren. Toevallig kreeg ik een week geleden een email van Simyo dat ze het nummer wilden afsluiten omdat het nummer al bijna 6 maanden niet meer actief is. Dat snap ik, dus ik heb gelijk een email terug gestuurd met uitleg: het bel tegoed is op en ik kan dus niet even een smsje sturen. Omdat ik niets meer heb gehoord sindsdien en ik nog steeds geen werkende simkaart van Vodafone heb gekregen heb ik dus vandaag maar 10 euro gestort (het minimaal opwaardeer bedrag) en nu blijkt dat het tel nr gewoon al geblokkeerd is. Die 10 euro is blijkbaar gelijk weggegooid, maar dat is voor mij het kleinste probleem. Wat is nu precies de status van de aanvraag van Vodafone? Onhandig ook dat ik nergens op de site een tel kan vinden. Zou fijn zijn als er snel duidelijkheid komt. Nicoline
Welkom op het forum Huf,



We hebben vandaag een verzoek tot uitportering van Vodafone ontvangen. Om de status van je nummerbehoud aanvraag te controleren raad ik je aan om contact op te nemen met Vodafone. Zij zullen je straks ook kunnen vertellen per wanneer het telefoonnummer wordt over gezet.



Groetjes,



Alex

Reageer