Skip to main content
Hoi,



Ik ben al jaren klant van Simyo, maar met m'n nieuwe smartphone wilde ik toch graag een databundel erbij, vandaar dat ik een (nieuw) abbonement had afgesloten met nummerbehoud. 

Alles ging goed tot ik te horen kreeg dat m'n nummer niet van Simyo prepaid naar Simyo abbo overgezet kon worden. Ik heb ondertussen gevonden dat  de overstap op een andere manier had gemoeten, maar ik wil nu graag zorgen dat mijn aangevraagde abbonement niet alsnog doorgaat. Ik heb nog geen nieuwe simkaart ontvangen, dus kan het nog gecancelled worden?



Bedankt,



Sam
Ik heb ondertussen het startpakket binnen. Maar die wil ik niet activeren zolang het niet mijn oude nummer is natuurlijk.

Klantenservice krijg ik ook niet aan de telefoon helaas. Wat moet ik doen?
Ik heb een soortgelijk probleem.





Heb gisteren het sarterspakket gekregen van mijn Simyo Abo, heb dat vanmorgwen geistalleerd en geactiveerd, met het tijdelijke nummer wat ik via mail gekregen heb.



Had ook een mail gekregen dat nummerbehoud niet mogelijk was, terwijl ik al jaren Symio prepaid heb.

Nu kreeg ik de mogelijkheid om mijn tijdelijkenummer voor vast aan te nemen, dit ondertussen aangegeven via een mail naar klantenservice.

Het zou nu mogelijk moeten zijn dat ik gebruik maak van dit nummer, maar dan buiten om mijn belbundel, of heb ik dit verkeerd begrepen?

Ik krijg nu als ik wil bellen dat mij simkaart niet geactiveerd is om administratieve redenen en dat ik kontakt op moet nemen met de provider.



Telefonisch is daar geen doorkomen aan, vandaar dat k mijn vraag hier neer leg.



mvg Anie
oeps ondertussen gevonden wat ik fout deed.

Eerst de telefoon aan de coputer leggen, zodat hijkan synchriniseren met I-tunes.

gr Annie
Beste sam3445,



Wij adviseren je het starpakketje retour afzender te sturen. Vervolgens kan je inloggen op de persoonlijke pagina van de oude prepaidkaart. Hier kan je onder het tabblad 'overzicht' kijken onder het kopje 'handige diensten'. Als je hier op 'overstappen naar simonly' klikt word je prepaidsimkaart binnen 48 uur omgezet naar een abonnement. Let er wel op dat je wel beltegoed moet hebben. Dit wordt overigens verrekend met de eerste factuur.



Groetjes,



Arie
Beste Annie54,



Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen.



Groetjes,



Arie
Arie,



het startpakket is retour gestuurd en ik heb mijn prepaid overgezet via 'Mijn Simyo'.



Bedankt voor de hulp,



Sam
Beste sam3445,



Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.



Groetjes,



Arie

Reageer