Skip to main content
Hallo simyo,



Ik ben nieuwe klant bij jullie en per 29 oktober overgegaan van Hi naar jullie toe. Mijn oude hi-abonnement zou door jullie per die datum worden opgezegd. Dit is niet gebeurd!!!

Ik had in eerste instantie nummerbehoud aangevraagd, maar dit heb ik later terug gedraaid omdat ik wel een erg mooi nummer van jullie had gekregen. Heb toen nog extra aan de simyo dame, die dit voor mij heeft geregeld, gevraagd of mijn hi abonnement wel werd opgezegd. Zij heeft mij toen nogmaals beloofd dat het was opgezegd en ik niets hoefde te regelen.

Nou dit is dus mislukt. Heb de hi vandaag gebeld en zij kunnen nu het abonnement per 12 cdecember pas opzeggen. Ik zit nu deze maand met extra kosten van ongeveer 50 euro van de hi door jullie fout.



Hoe gaan we dit oplossen?



Ik heb jullie al meerder malen via de klantenservice proberen te bellen hierover maar kom er niet doorheen vanwege lange wachttijden. Vandaar nu de vraag via deze weg.



Groeten José

 
Beste Josje78,



Volgens de gegevens heb je ervoor gekozen het verzoek voor nummerbehoud te annuleren en bundels te activeren met het telefoonnummer dat je hebt gekregen van Simyo. Dit is op 10 oktober gebeurd. Op het moment dat het nummerbehoud wordt geannuleerd zegt Simyo het abonnement niet op bij de vorige provider. Simyo zegt alleen het abonnement op voor de klant wanneer het telefoonnummer dat behouden dient te worden ook wordt overgenomen door Simyo.

Je dient zelf het abonnement op te zeggen bij Hi.
Dat klopt. Alleen ik heb gevraagd aan de dame bij wie ik op 10 oktober mijn verzoek tot nummerbehoud heb ingetrokken of mijn abonnement bij de hi al was opgezegd of dat ik dit alsnog zelf moest doen. Deze dame van simyo heeft mij heel duidelijk gezegd dat het was opgezegd  en ik dus niets hoefde te regelen. Vind dus dat deze fout wel degelijk bij de simyo ligt!
Hoi josje78,



Dat zou wel heel vreemd zijn. Dat zou namelijk betekenen dat wij in de systemen van een andere provider kunnen kijken. Wij kunnen natuurlijk niet zien of een abonnement bij een andere provider al is opgezegd. Wij kunnen de kosten in deze situatie helaas niet vergoeden.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,



dan zou ik je collega's nog maar even goed informeren hierover. Ik heb het echt heel duidelijk gevraagd en jouw collega van simyo heeft echt gezegd dat het abonnement was opgezegd. Weet helaas haar naam niet meer.

Maar goed, laat verder maar zitten. Vind het alleen wel vervelend dat jij mijn verhaal meteen in twijfel trekt. Niet heel erg netjes en klantvriendelijk.

Zal in vervolg wel bij wijzigingen een bevestigingsmail vragen. Kan natuurlijk nu ook niets bewijzen.
Hoi josje78,



Ik wil dit graag nog even voor je nagaan. Kan je mij een privé bericht sturen met de datum + tijdstip (of in ieder geval een indicatie) wanneer je hebt gebeld. Ik wil het er natuurlijk niet zomaar bij laten zitten.



Groetjes,



Alex

Reageer