Skip to main content
Hallo, ik gebruik een simyo prepaid kaart en die heeft onlangs een negatief saldo gekregen.

Ik keek naar het verbruik en zag dat er 4 smsjes verstuurd waren naar het Verenigd Koninkrijk van 51 cent per sms.

Zelf heb ik het nummer nooit eerder gezien (00447786205094) en ik weet van mezelf dat ik nauwelijks sms berichten stuur.

Voorlopig ga ik niet opwaarderen als dit nog vaker kan gebeuren.

Neem a.u.b contact met mij op om dit op te lossen.
Beste Renhui,



Het sms’je dat is verstuurd naar het nummer +447786205094 is een bericht dat automatisch wordt verstuurd door je iPhone. Dit is een activatiebericht voor de applicatie ‘Facetime’. Voor meer informatie adviseren wij u het nummer +447786205094 op google op te zoeken.



Groetjes,



Arie
Beste Simyo,



Aangezien de wachttijd nu al een maand langer is dan ik blijkbaar van jullie gewend ben, probeer ik het hier nog maar een keertje.

Vorige maand bleek ik al vanaf dag 1 over mijn bundel te zitten. Dit klopt niet en zou netjes verrekend moeten worden volgens het forum. Nu krijg ik een factuur van € 65,00 in plaats van de €18,00 euro die ik eigenlijk zou moeten betalen. Ik hoop niet dat jullie dat van mijn rekening gaan schrijven want dan hebben we een probleem.



Hiltje van der Brug.
Hey Hiltje,



Allereerst excuses. Zoals je aangaf zijn de verbruikskosten (op de 2 mms berichten na) onterecht. Ik heb alle verbruikskosten (behalve de 2 mms berichten) gecrediteerd. Deze creditering kan je op jouw eerstvolgende factuur terugzien.
Ook ik heb onterechte verbruikskosten op mijn smsfactuur van december; op de eerste dag van de maand is er 4x een smsbericht in rekening gebracht dat binnen nederland is verstuurd. Lijkt me vreemd dat dit buiten de bundel valt, op het moment dat ik net 300 nieuwe belminuten/smsjes heb gekregen... Hoe zit dit? (en er staat nog een smsbericht naar de UK bij, dat is dus blijkbaar dat facetime verhaal van apple... zou mooi zijn als simyo hier iets aan doet zoals ook veel andere gebruikers suggereren, zoals een mogelijkheid verschaffen om dit nummer te blokkeren).



Maar ik zou graag opheldering hebben over de 4 berichten buiten mijn bundel!



Mvg,

Ryanne
Hoi rrj,



Door een vertraging van het ingaan van je bundels, zijn de 4 sms berichten welke rond half 1 's nachts zijn gestuurd buiten de bundel berekend. Ik zal zorgen dat de berichten niet in rekening worden gebracht op je factuur.



Groetjes,



Alex

Reageer