Skip to main content
Goedenavond,



Bijna twee weken geleden heb ik een abonnement bij jullie aangevraagd en daarbij ook nummerbehoud aangevraagd. Ik heb daarbij mijn huidige simkaartnummer en telfoonnummer ingevuld. In een kalender kon ik vervolgens een datum uitkiezen (heb toen de eerstmogelijke datum gekozen, volgens mij 15 december). Vervolgens mailtje gekregen ter bevestiging en de nieuwe simkaart thuisgestuurd gekregen. Dacht dus dat alles rond was. 



Activering van sim had ik niet gedaan omdat ik dacht dat komt nog wel tegen de datum dat ik wordt overgezet. Maar vandaag na herinneringsmailtje toch maar gedaan. Nu blijkt dat ik daar nogmaals alle gegevens mbt nummerbehoud moest invullen. Op zich geen probleem maar nu blijkt het ook nog een maand vanaf vandaag te duren totdat ik wordt overgezet. Klopt dit? Of wordt het toch een maand vanaf mijn eerste aanvraag?



Indien nummerbehoud pas wordt geregeld nadat je de sim geactiveerd hebt dan mag dat wel wat duidelijker worden aangegeven. Ik dacht met mijn eerste aanvraag alles geregeld te hebben, maar het lijkt er nu op dat je aanvraag pas definitief wordt na activering van de thuis ontvangen simkaart. Best verwarrend.



Indien nummerbehoud toch wel al in gang is gezet, wanneer krijg ik dan de mail met de definitieve porteringsdatum?



Overigens staat op mijnsimyo dat mijn bundel ingaat op 11 november, dit klopt ook niet aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd. Dan zouden de bundels toch pas in moeten gaan op het moment dat mijn nummer wordt overgezet.



Kortom, een verwarde nieuwe klant.



Vriendelijke groet,

Annette
Hoi Netje,



Jouw eerste aanvraag voor nummerbehoud is niet correct bij ons binnen gekomen. Om deze reden kunnen wij het nummerbehoud enkel aanvragen voor 1 maand vanaf jouw laatste aanvraag.

Zodra jouw huidige provider ons terugkoppelt dat wij jouw nummer definitief over mogen nemen ontvang jij de definitieve porteringsdatum per email.

Zoals je reeds aangaf gaan jouw bundels in op het moment dat jouw nummerbehoud wordt uitgevoerd.

Reageer