Skip to main content
Ik bel al jaren met Simyo Sim Only en blijk voor bepaalde nummers onbereikbaar te zijn, de bellers krijgen de melding dat het nummer niet meer in gebruik is. Op dat moment ben in voor anderen gewoon bereikbaar. Het zijn altijd dezelfde nummers waarvoor ik onbereikbaar ben. Dacht dat het misschien een toestelinstelling zou zijn, maar met de sim in een ander toestel kunnen dezelfde mensen mij ook niet bereiken. Hoe lossen we dit op?
Hoi MMB, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden door een paar nummers. Zeker als ze de melding krijgen dat het nummer niet meer in gebruik is, is dit natuurlijk verwarrend voor jouw contacten!



Omdat je de simkaart in een andere telefoon hebt getest en hieruit blijkt dat ook daar geen gesprekken op binnenkomen, kunnen we ook stellen dat er géén nummers zijn geblokkeerd in jouw telefoon. Dit is erg nuttige informatie!



Ik wil je daarom vragen om twee voorbeelden te sturen via een privébericht, van nummers die je nu niet kunnen bellen. Daarmee kan ik met de KPN netwerkspecialisten checken waarom deze gesprekken niet lukken. Zou je dat willen doen?



Groetjes, Tiury
Privébericht gestuurd..
Hoi MMB,



Bedankt voor je bericht 🙂. Ik ga meteen voor je op onderzoek uit. Zodra ik meer informatie heb, dan laat ik het je weten.



Groetjes, Tiury
Ik heb nu al heel lang niets meer hiervan gehoord, wordt er nog wel aan verwerkt? Het probleem is nog niet opgelost.
Hoi MMB,



Wat vervelend dat je niks meer hebt gehoord van ons. mijn excuses hiervoor. Het kan eraan liggen dat Tiury hier niet meer werkzaam is en je daarom niks meer van hem hebt gehoord.



Ik wil je natuurlijk hier graag bij helpen, dus zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens. Dan kijk ik er meteen naar!



Groetjes,

Caspar

Reageer