ik heb vandaaag mijn simcard geactiveerd. Ik kan echter niet bellen of gebeld worden.
Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat ik mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
wat te doen?
N.b. ik heb het toestel al meerdere malen in- en uitgeschakeld.
Bladzijde 1 / 1
Beste Gerald1,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.