Graag wil ik weten waarom ik mijn oude prepaid telefoonnummer niet kan overzetten naar sim only abonnement. Ik krijg foutmeldingen te zien bij nummerbehoud. Huidige provider heeft geen geldig sim-nummer of e.d. terwijl het toch om Simyo naar Simyo gaat??? En ik heb nog genoeg beltegoed op die prepaid staan. Ik ga ervan uit dat dat gewoon meegaat?
mvg, Henk van Dijk
Bladzijde 1 / 1
Beste henkvandijk,
Wij zullen het nummer vanmiddag voor zes uur voor je overzetten naar het nieuw abonnement. Wij verzoeken je nog even geduld te hebben. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Wij zullen het nummer vanmiddag voor zes uur voor je overzetten naar het nieuw abonnement. Wij verzoeken je nog even geduld te hebben. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Dat is prima Arie, ik heb nog wel 40 euro op de prepaid staan. Dat gaat wel mee neem ik aan en wordt verrekend met de abonnementskosten?
mvg, Henk
mvg, Henk
Hoi henkvandijk,
Ik heb het beltegoed (€ 45,72) handmatig laten verrekenen. Normaal gesproken gaat dit automatisch, maar omdat je via een andere weg bent overgestapt moest dit handmatig.
Groetjes,
Alex
Ik heb het beltegoed (€ 45,72) handmatig laten verrekenen. Normaal gesproken gaat dit automatisch, maar omdat je via een andere weg bent overgestapt moest dit handmatig.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.