Bij de aanvraag van mijn Simyo-abonnement heb ik nummerbehoud aangevraagd. Vervolgens kreeg ik een bericht dat het om technische redenen niet mogelijk was. Dit vind ik prima, dan maar een nieuw nummer, maar dan wil ik wel graag dat mijn bundel ingaat en ik dus niet meer de tarieven buiten de bundel moet betalen. Hoe kan ik dit regelen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Anne-Lize,
Als je afziet van nummerbehoud en gebruik wilt gaan maken van het tijdelijke Simyo nummer, kun je het best contact opnemen met de klantenservice. Je kunt mij nu ook een privé bericht sturen met het verzoek. Let op! Pas je als je bevestiging hebt ontvangen zijn je bundels actief.
Groetjes,
Alex
Als je afziet van nummerbehoud en gebruik wilt gaan maken van het tijdelijke Simyo nummer, kun je het best contact opnemen met de klantenservice. Je kunt mij nu ook een privé bericht sturen met het verzoek. Let op! Pas je als je bevestiging hebt ontvangen zijn je bundels actief.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.