Skip to main content
Bij het activeren van mijn abonnement was er iets fout gegaan met het nummerbehoud van mijn vorige simkaart. Ik had namelijk het verkeerde simkaart nummer genoteerd, omdat er niet duidelijk stond welk deel van het simkaart nummer. Toen kreeg ik een mail dat ze het nummer niet konden overzetten. Ik heb het nummerbehoud daarom opnieuw aangevraagd. Vervolgens kreeg ik een mail met informatie hoe lang en zou duren en wat ik zou moeten doen. Hierin stond dat binnen 7 werkdagen mijn nummer overgezet zou worden en dat ik een mail zou krijgen die voor het overzetten verstuurd zou worden. Het aanvragen van het nummerbehoud was op vrijdag 23 november, maar ik heb tot vandaag nog steeds geen mail gehad over het overzetten. Hoe kan het gebeuren dat dit zo lang duurt?
Ik wil ook graag mijn beklag doen over nummerbehoud. Ik stap deze maand over van Vodafone naar Simyo. Bij het formulier nummerbehoud was de eerstvolgende datum 25 december. Na 25 minuten aan de lijn gehangen te hebben, was dit inderdaad de juiste datum. Nu activeer in mijn simkaart en krijg ik in beeld dat het formulier nog niet is ingevuld?! Dus nu in de datum (omdat dit de enigste optie is) 8 januari. Graag wil ik weten welke nou de juiste datum is. Zeker omdat ik dit heb besproken met de klantenservice en ik verwacht dat ik 25 december kan bellen met Simyo.
Bij het activeren van mijn abonnement was er iets fout gegaan met het nummerbehoud van mijn vorige simkaart. Ik had namelijk het verkeerde simkaart nummer genoteerd, omdat er niet duidelijk stond welk deel van het simkaart nummer. Toen kreeg ik een mail dat ze het nummer niet konden overzetten. Ik heb het nummerbehoud daarom opnieuw aangevraagd. Vervolgens kreeg ik een mail met informatie hoe lang en zou duren en wat ik zou moeten doen. Hierin stond dat binnen 7 werkdagen mijn nummer overgezet zou worden en dat ik een mail zou krijgen die voor het overzetten verstuurd zou worden. Het aanvragen van het nummerbehoud was op vrijdag 23 november, maar ik heb tot vandaag nog steeds geen mail gehad over het overzetten. Hoe kan het gebeuren dat dit zo lang duurt?



Welkom op het forum plopkonijn,



Volgens onze gegevens is je nummerbehoud aanvraag afgewezen wegens een verkeerd simkaartnummer. Ik wil je daarom vragen een email te sturen porteringen@simyo met daarin het juiste simkaartnummer. We kunnen dan een nieuwe aanvraag indienen.



Ik wil ook graag mijn beklag doen over nummerbehoud. Ik stap deze maand over van Vodafone naar Simyo. Bij het formulier nummerbehoud was de eerstvolgende datum 25 december. Na 25 minuten aan de lijn gehangen te hebben, was dit inderdaad de juiste datum. Nu activeer in mijn simkaart en krijg ik in beeld dat het formulier nog niet is ingevuld?! Dus nu in de datum (omdat dit de enigste optie is) 8 januari. Graag wil ik weten welke nou de juiste datum is. Zeker omdat ik dit heb besproken met de klantenservice en ik verwacht dat ik 25 december kan bellen met Simyo.



Welkom op het forum Rdam,



Doordat we 6/12/12 een volledig ingevuld nummerbehoud formulier hebben doorgekregen en ons te houden hebben aan een opzegtermijn van een maand, is de overzetting goedgekeurd voor 8/1/13. Je nummer zal dus op 8 januari worden over gezet.



Groetjes,



Alex

Reageer